اسامی رکابزنان منتخب در لیگ برتر در چهار رشته سرعت دوچرخه سواری پیست اعلام شد.

معرفی بهترین رکابزنان لیگ برتربه گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ؛ مسابقات لیگ برتر سرعت دوچرخه سواری در رشته های ۲۰۰ متر سرعت ،چهار کیلومتر انفرادی تیم اسپرینت و دور امتیازی در ورزشگاه آزادی، کمپ تیم های ملی برگزار شد و نتایج چهار رشته از مسابقات اعلام شد.

این رقابت ها با حضور تیم های منتخب لیگ برتری برگزار شد. اسامی رکابزنان برتر در چهار رشته مشخص شد و جایزه نقدی ۱۶ میلیون تومانی برای این مرحله از لیگ در نظر گرفته شده که در پایان بین رکابزنان برتر تقسیم می شود  .

 محمود وفایی رئیس سازمان لیگ دوچرخه سواری در این خصوص به خبرنگار باشگاه خبرنگاران گفت: در مسابقه ۲۰۰ متر سرعت محمد دانشور از تیم پیشگامان کویر یزد اول، حسن علی زرپشتی از هیات مازندران دوم و علی علی عسگری از تیم مس کرمان سوم شد.

وی افزود: در رقابت های ۴ کیلومتر انفرادی بخش سرعت موسی مصطفوی از تیم کاشی پرسپولیس مهریز، محمد اسماعیل چایچی از تیم سپاهان اصفهان و حسن ناطقی از تیم سپاهانی یزد، جایگاه اول تا سوم رقابت ها را از آن خود کردند.

وفایی در ادامه بیان کرد: همچنین رقابت ها در رشته اسپرینت  انجام شد و هیات مازندران برسکوی نخست رقابت ها، تیم پیشگامان کویر یزد بر سکوی دوم و تیم سپاهان اصفهان بر سکوی سوم قرار گرفت.

رئیس سازمان لیگ دوچرخه سواری تصریح کرد: رقابت های لیگ در رشته دور امتیازی نیز برگزار شد و علی خادمی از تیم پتروشیمی تبریز و محمد رجبلو از تیم پیشگامان کویر یزد و مهدی آرمون از مس کرمان به ترتیب بر سکوی اول تا سوم ایستادند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار