ملی پوش بسکتبال کشورمان گفت: درباره شانس قهرمانی در رقابت های "فیبا چلنج" نمی توانم نظری بدهم.

کاظمی:درباره شانس قهرمانی نظری نمی دهمارسلان کاظمی در گفتگو با خبرنگار حوزه توپ و تور باشگاه خبرنگاران جوان گفت:تمرینات تیم تا این لحظه بسیار خوب بوده است، تمرینات با  21 نفر آغاز شد و در حال حاضر 14 نفر شدیم و دو نفر دیگر هم باید حذف بشوند و هر کدام از این بازیکنان از لیست خط بخورند برایم واقعا  ناراحت کننده است زیرا همه ما مثل برادر هستیم و یک ماه به طور مستمر در کنار هم تمرین کردیم.

 ملی پوش بسکتبال افزود:رقابت بین بازیکنان خیلی خوب است و اسامی 12 نفر بازیکنان را به این علت اعلام نکردند که بازیکنان انگیزیشان را از دست ندهند و با جدیت کامل تمرینات را پیگیری کنند. 

 کاظمی بیان کرد:تنها مشکلی که وجود دارد این است که تیم هنوز در سالن 12 هزار نفره تمرین نکرده ولی خوب این قضیه زیاد مهم نیست و باید با همه شرایط کنار بیایم.

وی درباره حریفان فیبا چلنج بیان کرد:هرکدام از تیم ها به یک سبک بازی می کنند اما تیم چین که قبلا هم در تورنمت اطلس با آن بازی کردیم یک بازیکن از تیم الف به تیم دوم چین اضافه شده که فکر میکنم این بازیکن امسال به NBA رفته است و تیم چین تایپه نیز تیم قوی است زیرا قبلا تجربه بازی با آن را داشته ایم. در تیم های عربی هم تیم اردن خوب بازی می کند زیرا که بازیکنان با تجربه ایی در ترکیب تیم خود دارد و نسبت به سایر تیم ها متفاوت بازی می کند. 

کاظمی درباره شانس قهرمانی عنوان کرد:درباره این موضوع نمی توانم نظری بدهم زیرا از وقتی به تیم اردن باختیم تصمیم گرفتم دیگر راجع به قهرمانی نظری ندهم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار