سرمربی تیم ملی بسکتبال کشورمان گفت:در رقابت های فیبا چلنج بسیار سخت است که برخی از بازیکنان از لیست خط بخورند.

درک بائرمن در گفتگو با خبرنگار حوزه توپ و تور باشگاه خبرنگاران جوان گفت:تمرینات تیم جهت آمادگی در رقابت های فیبا چلنج بسیار خوب بوده است اما خیلی دشوار است که بازیکنان را از لیست خط بزنیم ما با 21 نفر تمرینات را آغاز کردیم و همه این 21 نفر لیاقت دارند که در تیم بازی کنند اما باید چند نفر را خط بزنیم تا به 12 نفر مورد نظرمان برسیم و این سخت ترین قسمت کار است.

سرمربی تیم ملی بسکتبال افزود:مسئله ای که کمی ما را نگران می کند این است که نمی دانیم ریتم تیم به چه صورت است زیرا که قبل از شروع تورنمت هیچ بازی دوستانه ای انجام ندادیم اما شرایط همین است و ما باید با همین شرایط کار کنیم و به هیچ عنوان دنبال بهانه نیستیم.

بائرمن درباره نبودن آرمان زنگنه در این رقابت ها بیان کرد:زنگنه با وجود اینکه بازیکن مهم و مورد نیاز تیم است به علت  آسیب دیدگی جزئی که داشت نتوانست به طور مستمر در تمرینات تیم حضور داشته باشد و به همین دلیل در لیست 12 نفره ما قرار نگرفت.

بائرمن درباره حریفان فیباچلنج عنوان کرد:من نظرم همیشه این بوده است که به تیم های مقابل نگاه نکنیم اگر ما بازی خودمان را انجام دهیم  و کارهایی که لازم است طبق برنامه پیگیری کنیم و دفاع تیمی خوبی داشته باشیم و بتوانیم به همدیگر پاس دهیم و در کل باید عملکرد خوبی داشته باشیم به هیچ عنوان حریف نمی تواند بر ما غلبه کند و قطعا قهرمان خواهیم شد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.