تیم‌های کردستان و علوم و تحقیقات با غلبه بر حریفان خود به مسابقه نهایی مسابقات دسته سوم والیبال دختران دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی راه یافتند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، مسابقات والیبال دسته 3 دانشجویان دختر دانشگاه آزاد اسلامی در سمنان در مرحله نیمه پایانی ادامه پیدا کرد.
در این مرحله تیم‌های کردستان با زنجان و علوم و تحقیقات با نجف‌آباد مصاف کردند که در پایان تیم‌های کردستان و علوم و تحقیقات با غلبه بر حریفان خود به دیدار پایانی راه یافتند تا برای تعیین قهرمان مسابقات رودرروی هم صف‌آرایی کنند.
گفتنی است ؛ برای رسیدن به دیدار پایانی و در نخستین دیدار مرحله ماقبل آخر کردستان توانست با نتیجه دو بر صفر بر زنجان غلبه کند و در دیدار دوم در دیداری نزدیک و نفس‌گیر که سه ست به طول انجامید والیبالیست‌های علوم و تحقیقات با حساب دو بریک بر تیم سخت‌کوش نجف‌آباد غلبه کردند و نجف‌آبادی‌ها که با علی رقم شایستگی از رسیدن به دیدار نهایی بازمانده بودند در شرایطی که ست اول را پیروز شدند دو ست بعدی را به حریف خود واگذار کردند.
به‌این‌ترتیب تیم‌های کردستان و علوم و تحقیقات در دیدار نهایی و تیم‌های زنجان و نجف‌آباد در دیدار رده‌بندی رودرروی هم قرار می‌گیرند.
مسابقات دسته سوم والیبال دانشجویان دختر دانشگاه آزاد اسلامی از دهم تا 15 شهریورماه در مجموعه ورزشی آزادگان دانشگاه آزاد اسلامی سمنان برگزار می‌شود و دو تیم برتر مسابقات به لیگ دسته 2 سال آینده مسابقات راه خواهند یافت.
انتهای پیام / ه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار