120هزارمین واحد مسکونی روستایی مازندران امروز با حضور رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور در روستای سفل میان نکا بهره برداری شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری،مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی مازندران گفت : 120 هزار واحد تاکنون به بهره برداری رسید و 6 هزار واحد دیگر نیز در دست ساخت است که در آینده به بهره برداری خواهد سید .

مجید هاشمی افزود : اجرای طرح ساخت و مقاوم سازی مسکن روستایی سال 84 آغاز و برای ساخت بیش از 126 هزار واحد مسکن روستایی در این استان اقدام شد.

وی سهم شهرستان نکا از ساخت مسکن روستایی را تاکنون 3 هزار واحد اعلام کرد و گفت : هزار واحد مسکن روستائی دیگر هم در این شهرستان در دست ساخت است .

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی صبح امروزبه منظور بهره برداری از چند طرح این بنیاد به مازندران سفر کرده ، قرار است با حضور تابش طرح هادی در 2 روستای شهرستان نکا به بهره برداری برسد .

طرح هایی که امروز با حضور رئیس بنیاد مسکن افتتاح می شود در بخش هزارجریب شهرستان نکا واقع است. این بخش کوهستانی و محروم نیمی از روستاها و کمتر از 10 درصد جمعیت این شهرستان را در خود جای داده است .

کلید این خانه های روستایی که از محل اعتبارات مسکن مهر ساخته شدند توسط علیرضا تابش رئیس بنیاد مسکن کشور تحویل مالکان آنها شد.

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار