جولیانی: ترامپ دیگر بر مواضع شدید خود در قبال مهاجران اصراری ندارد

شهردار پیشین نیویورک مدعی شد نامزد جمهوری خواهان از مواضع خود درخصوص مهاجرت کوتاه آمده است.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از سی ان ان، رودی جولیانی، یکی از حامیان سرسخت ترامپ، روز یکشنبه در مصاحبه ای مدعی شد نامزد جمهوری خواهان از موضع جنجالی خود درخصوص اخراج جمعی مهاجران از آمریکا کوتاه آمده است.

جولیانی، شهردار پیشین نیویورک، در مصاحبه ای با سی ان ان اظهار کرد ترامپ خواهان جدایی خانواده های مهاجر نیست. وی افزود: «برای ترامپ بسیار دشوار است خانواده ای را که 15 سال در آمریکا زندگی کرده است و سه فرزند دارد، از کشور اخراج کند؛ در حالی که دو فرزند این خانواده شهروند آمریکا هستند. این آمریکایی نیست که ترامپ می خواهد.»

مصاحبه جولیانی در حالی منتشر شد که ترامپ در هفته گذشته در یک سخنرانی در آریزونا، اظهارات تندی را درخصوص مهاجرت بیان کرد. علاوه بر این، دیگر جمهوری خواهان، از جمله «جف فلیک» سناتور آریزونا، نیز معتقدند ترامپ از مواضع خود کوتاه نیامده است.

همچنین این اظهارات با انتقاد تند ستاد انتخاباتی کلینتون مواجه شد. در بیانیه این ستاد آمده است طرفداران ترامپ در حال گمراه کردن مردم درخصوص برنامه های مرتبط با مهاجرت ترامپ هستند.

ترامپ در سخنان انتخاباتی خود همواره موضع شدیدی علیه مهاجران آمریکایی اتخاذ کرده است. ترامپ تاکنون بیش از 10 طرح مختلف درخصوص سرکوب مهاجران غیرقانونی مطرح کرده است. از جمله این طرح ها، ساخت یک دیوار در مرز مکزیک و آمریکاست.

همچنین نامزد جمهوری خواهان اظهار کرد: «در دولت ترامپ، تمامی قوانین مرتبط با مهاجرت اجرا خواهد شد. هیچ کس از اجرای این قوانین مصون نخواهد ماند. هرکس که به طور غیرقانونی وارد آمریکا شده باشد، از کشور اخراج خواهد شد.»

برخلاف آنچه جولیانی اظهار کرده است، در سخنان ترامپ هیچ نشانه ای از کوتاه آمدن از مواضع سرسختانه خود وجود ندارد.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار