دونالد ترامپ باز هم لب به انتقاد گشود؛

ترامپ: مهاجرت غیرقانونی یکی از بزرگترین چالش‌های پیش روی آمریکاست

نامزد حزب جمهوری‌خواه انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا از قوانین مهاجرت این کشور انتقاد کرد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه تلویزیونی بی بی سی، دونالد ترامپ، نامزد حزب جمهوری خواه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، که به تازگی از مکزیک بازگشته است، مهاجرت غیرقانونی را یکی از بزرگترین چالش های پیش روی آمریکا دانست و گفت مهاجرت غیرقانونی به شهروندان آمریکایی که نمی توانند کار پیدا کنند، لطمه می زند. 

نامزد حزب جمهوری خواه آمریکا، نقش شهروندان مکزیکی تبار این کشور در جامعه را تحسین ، اما باز هم از طرح پیشنهادی خود برای احداث دیوار بین آمریکا و مکزیک دفاع کرد و آشکارا گفت به عقیده او چه کسی باید هزینه احداث دیوار را بپردازد. 

ترامپ گفت:« ما در امتداد مرزهای جنوبی، دیوار عظیمی خواهیم ساخت و مکزیک، هزینه این دیوار را خواهد پرداخت.»

ترامپ همچنین به مشکلات کنونی نظام مهاجرت آمریکا اشاره کرد و افزود:«مشکل اساسی نظام مهاجرت در کشور ما این است که در راستای (بر طرف کردن) نیاز ثروتمندانِ اهداء کننده کمک مالی، فعالان سیاسی و سیاستمداران بسیار قدرتمند است. اجازه دهید به شما بگویم این نظام در خدمت چه کسانی نیست: این نظام در خدمتِ شما مردم آمریکا نیست. زمانی که سیاستمداران از اصلاح (قوانین) مهاجرت سخن می گوید، معمولاً منظورشان این است: عفو(مهاجران غیرقانونی)، باز شدن مرزها، کاهش دستمزد (شاغلان در آمریکا). اصلاح نظام مهاجرت باید معنای کاملاً متفاوتی داشته و باید به معنای بهبود سیاست ها و قوانین ما باشد تا شهروندان آمریکا زندگی بهتری داشته باشند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار