به باور کارشناسان، تنها راه پیروزی دونالد ترامپ بر هیلاری کلینتون تمرکز بر نامزد دموکرات و مشکلات وی است.

ترامپ چگونه می‌تواند در رقابت‌های انتخاباتی کلینتون را کنار بزند؟به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ پایگاه اینترنتی واشینگتن پست در مطلبی نوشت: دو ماه تا انتخابات سراسری ریاست جمهوری آمریکا باقی مانده است و هیلاری کلینتون، نامزد دموکرات همچنان در لبه روشن رقابت با دونالد ترامپ، نامزد جمهوری‌خواه قرار دارد تا به این وسیله نتیجه انتخابات را به سود خود تغییر دهد.

پرداخت مبالغ هنگفت به ستاد انتخاباتی نامزد دموکرات و تبلیغات بی‌پایان وی در رسانه‌ها حاکی از قرار گرفتن او در مسیر درست ورود به کاخ سفید است. او به 270 رأی انتخاباتی نیاز دارد تا عنوان نخستین رئیس‌جمهور زن آمریکا را کسب کند و در صورتی که در اوهایو و فلوریدا رأی نیاورد همچنان از شانس بالایی برای ورود به کاخ سفید برخوردار است.

از سوی دیگر، ستاد انتخاباتی ترامپ معتقد است با پر کردن جیب رأی‌دهندگان می‌توان آن‌ها را متقاعد کرد از حمایت نامزد دموکرات دست بکشند. ترامپ و همدستانش کل تابستان را به این خیال سپری کردند و همین درنهایت به کاهش محبوبیت وی در نظرسنجی‌ها منجر شد. با این حال، انتشار ایمیل‌های کلینتون به‌وسیله اف‌بی‌آی تا حدودی از ناامیدی ترامپ نسبت به ادامه رقابت ریاست جمهوری کاست. از سویی، کاهش محبوبیت نامزدهای دو حزب در میان رأی‌دهندگان برای ترامپ خبری خوشایند است. چراکه نامزد حزب جمهوری‌خواه می‌تواند از کاهش محبوبیت کلینتون و فاصله 6 درصدی آرا با وی به سود خود بهره ببرد.

رقابت ترامپ با کلینتون در کارزار انتخابات کاری بس دشوار است با این حال، مت بورخس، از نمایندگان جمهوری‌خواه اوهایو معتقد است تنها راه پیروز ترامپ بر کلینتون تمرکز بر نامزد دموکرات و مشکلات وی است و تاجر عجول و بی‌پروا برای ثابت نگه‌داشتن جایگاه متزلزل خود در برابر کلینتون نیاز به کمی صبر دارد.

در صورتی ترامپ قادر به برتری در این مسابقه است که سرعت عمل ویژه‌ای برای رویارویی با کلینتون داشته باشد و با تمرکز بر نقطه‌ضعف نامزد دموکرات مسیر را برای رأی‌گیری و مناظره در اوایل ماه جاری هموار کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار