38 اکیپ ثابت و سیار دامپزشکی در روز عید سعید قربان خدمات رایگان ارائه می دهند .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، از قزوین ؛ مسئول روابط عمومی اداره‌کل دامپزشکی استان گفت : به منظور ارتقاء سطح سلامت و جلوگیری از انتقال بیماری‌های مشترک بین انسان و دام‌ ، اکیپ های ثابت و سیار دامپزشکی از ساعت 7  تا 13 در عید سعید قربان خدمات رایگان ارائه می دهند .
38 اکیپ دامپزشکی آماده استقبال از عید سعید قربان

فرحی با بیان اینکه از میان هزار و 709  بیماری، ۸۳۲ بیماری از طریق حیوانات به انسان منتقل می‌شود گفت : با توجه به سنت رایج ذبح و قربانی دام از سوی حجاج ،  به منظور اطمینان از حلیت گوشت دام‌های کشتار شده در این روز  بر ذبح شرعی دام نظارت می شود .

38 اکیپ دامپزشکی آماده استقبال از عید سعید قربان

مسئول روابط عمومی اداره‌کل دامپزشکی استان گفت : تهیه و نصب بنر ویژه عید سعید قربان ، راه‌اندازی سامانه ۱۵۱۲ برای سهولت تماس شهروندان با این اداره‌کل، تهیه فیلم چگونگی انتخاب دام سالم و نحوه ذبح و بازرسی‌های پس از کشتار دام برای پخش در شبکه‌های اجتماعی ، استقرار نیرو در محل ادارات دامپزشکی  برای پاسخگویی تلفنی و حضوری به شهروندان و اعزام اکیپ‌های سیار به محل‌های مورد نظر از دیگراقدامات انجام شده است.

38 اکیپ دامپزشکی آماده استقبال از عید سعید قربان

به گفته محمد فرحی ،  مردم، در صورت تماس با شماره 4 رقمی 1512 ویا ارسال پیامک به سامانه 50001512  ،می توانند از خدمات اداره کل دامپزشکی استان قزوین ، بهره مند شوند.



انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار