ایلام؛

ساماندهی بازدید از ایثارگران و خانواده شهدا

استاندار ایلام گفت: بازدید از ایثارگران، خانواده های شهدا، جانبازان و آزادگان استان باید از طریق تهیه بانک اطلاعاتی ساماندهی شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ، محمدرضا مروارید اعلام کرد: به منظور جلوگیری از تبعیض و تضییع حق این افراد باید این بانک اطلاعاتی تهیه شود.

وی گفت: تعدادی از خانواده های شهدا، ایثارگران، جانبازان و آزادگان از اینکه سال ها کسی از آنها سراغ نگرفته است گلایه دارند در حالیکه تعدادی از خانواده ها چندین بار مورد بازدید و سرکشی مسئولان قرار گرفته اند.

وی افزود: بازدید و سرکشی چندین باره از این عزیزان برای ما افتخار است اما باید با تهیه بانک اطلاعاتی در این زمینه تلاش شود کسانی مظلوم واقع نشوند.

استاندار ایلام با بیان اینکه این استان به میزان پایمردی مردم در جبهه و جنگ و ایثارگری های خانواده ها به جامعه شناسانده نشده است، تاکید کرد: استان ما در خط مقدم جنگ قرار داشت و باید بسیار بیشتر از اینها هم معرفی شده و هم اینکه از این ظرفیت عظیم در راه پیشرفت و توسعه استان بهره گرفته شود.

مروارید اضافه کرد: افراد بسیاری در بحث مستندسازی و فیلمسازی در حوزه دفاع مقدس این استان پیگیر هستند اما مرجعی برای مراجعه این افراد و پیگیری فعالیت ها وجود ندارد.




انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.