مهدی یارعلی؛ ورزشکار اصفهانی و مائده خلیلی؛ ورزشکار آملی در مراسمی مدال های طلای خود را به موزه آستان قدس رضوی اهدا کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، معاون امداد مستضعفان آستان قدس رضوی گفت: کشور ایران برخوردار از جوانانی است که با درک و فهم بالا در کنار طی کردن مدارج عالی در زمینه های مختلف، معرفت دینی آن ها نیز رشد یافته است.

مصطفی خاکسار قهرودی افزود: این دو ورزشکار با این عمل مدال دنیایی خود را که حاصل تلاش و زحماتشان بوده است ماندگارودرعرصه دین باوری و توکل با اتصال و پیوند به مکتب و امامت آن را به افتخار بزرگی تبدیل کردند.

وی ادامه داد: این عمل نشانه رفتار سنجیده و عاقلانه، رشد و تعالی معرفت و شعور بالای این ورزشکاران است.

معاون امداد مستضعفان آستان قدس رضوی با آرزوی موفقیت برای مدال آوران عرصه ورزش، ابراز امیدواری کرد: ورزشکاران با داشتن روحیه ایثار و گذشت برای اعتلای نظام و فرهنگ دینی و سرافرازی کشور گام بردارند.

مهدی یارعلی؛ قهرمان پرورش اندام کشور مدال جهانی بادی کلاسیک پرورش اندام اتریش را به همراه دو مدال طلای مسابقات حوزه خلیج فارس و پنج دوره قهرمانی کشوری به موزه آستان قدس رضوی تقدیم کرد.

یارعلی در توضیح انگیزه خود از اهدای این مدال ها که نتیجه تلاش بیست ساله در حوزه ورزش بوده است، گفت: با ذکر و یاد امام رضا(ع) در مسابقات ورزشی وارد شدم و عهد کردم مدال های موفقیت خود را در این مسیر به ساحت رضوی تقدیم کنم.

او گفت: در همه دوران ورزشی خود به تأسی از شهیدانی که خون خود را برای اهتزاز پرچم اسلام تقدیم کردند، تلاش کردم پرچم ایران را در مسیر سرافرازی برافراشته کنم.

مائده خلیلی ارجمندی جوان آملی 18ساله، دیگر ورزشکاری است که مدال طلای خود راازمسابقات جام همبستگی کشورهای مسلمان در رشته کاراته به موزه آستان قدس رضوی تقدیم و هدف از اهدای مدال خود را عشق و علاقه به حضرت رضا(ع) اعلام کرد.

او گفت: در همه مراحل ورزشی خود از حضرت رضا(ع) مدد گرفتم و به لطف الهی در این زمینه موفقیت های زیادی کسب کرده ام.

در این مراسم که دکتر علی سوزنچی؛ معاون امور موزه‌ های سازمان کتابخانه‌ ها، موزه‌ ها و مرکز اسناد آستان قدس رضوی نیز حضور داشت با اهدای هدایایی به این دو ورزشکار از اقدام آنان قدردانی کرد.

انتهای پیام//ف.ض

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.