دستگاه دانش بنیان احیا و بازیافت روغن توربین و روغنهای صنعتی به روش تحت خلاء در مشهد رونمایی شد

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، استاندار خراسان رضوی در این مراسم که در پارک علم و فناوری این استان برگزار شد گفت: دولت 50 درصد هزینه های راه اندازی واحدهای تحقیق و توسعه مورد تایید پارکهای علم و فناوری را پرداخت خواهد کرد.

علیرضا رشیدیان با بیان اینکه تاکنون حدود 350 میلیارد ریال برای حمایت از شرکتهای دانش بنیان خراسان رضوی تخصیص یافته است افزود: سیاست دولت حمایت از واحدهای دانش بنیان و رفع موانع کاری آنهاست.

او گفت: اقتصاد دانش بنیان به عنوان اساسی ترین اقدام در دستور کار قرار گرفته است و در استان خراسان رضوی هم دانشمندان، فرهیختگان و جوانان ما با توجه به ظرفیتهای بسیار در حوزه های مختلف کارهای خوبی انجام داده اند.

استاندار خراسان رضوی افزود: در روزهای اخیر تولید کنندگان دانش بنیان خراسان رضوی نقش موثری را در کشور ایفا کردند که نمونه آن تولید شیرآلات و تجهیزات پالایشگاهی بود که در کرمانشاه افتتاح شد.

او گفت: شیرهای کنترل و سنجش فشار چاهها نیز که چندی پیش به چاههای جنوب کشور منتقل شد در پارک علم و فناوری خراسان رضوی تولید شده است.

رشیدیان افزود: در حوزه های الکترونیک، مواد غذایی و مواد دارویی هم اقدامات بسیار خوبی انجام شده که برخی افتتاح شده و برخی دیگر نیز در شرف افتتاح و رونمایی است.

رییس پارک علم و فناوری خراسان نیز در این مراسم گفت: خراسان رضوی بعد از تهران و اصفهان سومین استان دانش بنیان فعال کشور است.

سید حسن علم الهدایی افزود: 280شرکت در پارک علم و فناوری خراسان فعال است که از این تعداد 137 شرکت دانش بنیان نوپا و غیر نوپا و بقیه فناور هستند.

دستگاه دانش بنیان احیا و بازیافت روغن توربین و روغنهای صنعتی به روش تحت خلاء که در شهرک صنعتی فناوریهای برتر مشهد ساخته شده یک دستگاه تصفیه روغن است که باعث افزایش طول عمر دستگاهها و تجهیزات می شود

انتهای پیام // ا س.

این دستگاه تعداد دفعات بهره وری از روغن را افزایش می دهدو باعث تاخیر در تعمیرات اساسی توربینها می شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.