یاسوج؛

فعالیت 16 دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری در استان

معاون گردشگری اداره‌کل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد از فعالیت 16 دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری در استان خبر داد.

به  گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛ با حضور مدیران دفاتر خدمات مسافرتی استان انتخابات هیأت مدیره انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتی در سالن جلسات اداره‌کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان برگزار و اعضا برای مدت 3 سال انتخاب شدند. 

الماس قبادی در این جلسه با اشاره به ظرفیت‌های کهگیلویه و بویراحمد در زمینه گردشگری اظهار کرد: اداره‌کل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری استان همه تلاش خود را در این زمینه به‌کار گرفته است.

 معاون گردشگری اداره‌کل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری استان افزود: جذب گردشگر از اولویت‌های مهم اداره‌کل گردشگری استان است.

وی تصریح کرد: زیرساخت‌های گردشگری برای حضور مسافران و گردشگران در استان کهگیلویه و بویراحمد فراهم است.

قبادی از فعالیت 16 دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری در کهگیلویه و بویراحمد خبر داد و گفت: این دفاتر می‌توانند زمینه حضور گردشگران را در استان فراهم کنند.

وی بیان کرد: دفاتر خدمات مسافرتی و جهانگردی به عنوان واسطه بین تورگردان‌ها یا شرکت‌های حمل و نقل و هتل‌ها و گردشگران عمل می‌کنند و نقش مهمی در جذب گردشگران دارند.


انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.