وکیل مدافع جمعی از کارکنان سازمان تامین اجتماعی گفت: تا پایان وقت اداری امروز، لایحه اعتراضی به پرونده سعید مرتضوی به دادگاه ارسال می شود.

ارسال لایحه اعتراضی به پرونده «سعید مرتضوی» تا پایان وقت اداری امروزمصطفی ترک همدانی وکیل مدافع جمعی از کارکنان سازمان تامین اجتماعی در گفتگو با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به تنظیم لایحه اعتراضی به پرونده شکایت سازمان تامین اجتماعی از سعید مرتضوی، اظهار داشت: در جلسه دادگاه روز یکشنبه به طرفین یک هفته فرصت داده شد تا اگر اعتراضی به جزییات پرونده دارند، آن را در قالب لایحه ای به دادگاه ارائه دهند.

وی افزود: لایحه اعتراضی ما به جزییات پرونده تا آخر وقت اداری امروز تنظیم و به دادگاه ارسال می شود و در آن دفاعیات و مطالبی که مورد اختلاف ما  با هیئت رئیسه دادگاه بود اشاره شده است.

وکیل مدافع جمعی از کارکنان سازمان تامین اجتماعی با اشاره به موارد اختلافی بین دادگاه و وکلای سازمان تامین اجتماعی، گفت: یکی از موارد اختلافی ما با هیئت رئیسه دادگاه، استفاده از لفظ مجرمانه اختلاس و تفاوت آن با قانون است.

ترک همدانی افزود: به دلیل برگزاری دادگاه به طور غیرعلنی و محرمانه بودن مطالب از بیان جزییات لایحه ارسالی به دادگاه معذور هستم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار