منطقه آزاداروند اعتبار مورد توافق لایروبی کانال‌ها را پرداخت نکرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان؛شریفی فرد رئیس اداره امور آب و فاضلاب آبادان گفت: سال گذشته با کمک شهرداری توانستیم موضوع آبگرفتگی را به شکل مناسبی حل کنیم و آن آبگرفتگی شدیدی که در سایر شهرها بود در آبادان پیش نیامد.

ابراهیم شریفی فرد  از انجام لایروبی به موقع و به هنگام بخش وسیعی از کانالها به عنوان دلیل اصلی عدم آبگرفتگی شدید مناطق و رفع به موقع این مسئله  در پاره ای از موارد نام برد و افزود: در نشستی که با مسئولان منطقه آزاد اروند، فرماندار و شورای اسلامی شهر داشتیم اعتباری معادل ۵۰۰ میلیون تومان برای لایروبی تخصیص یافت که متاسفانه این اعتبار تا امروز به ما پرداخت نشده است.

وی با اشاره بر لزوم لایروبی کانالها در سال جاری گفت: از آنجاییکه نتوانستیم هزینه انجام لایروبی سال گذشته را به پیمانکاران مربوطه پرداخت کنیم لذا از انجام این کار برای سال جاری سرباز می زنند و ما اکنون با این مشکل مواجهیم.

رئیس اداره امور آب و فاضلاب آبادان افزود:مسئولان منطقه آزاد اروند بایستی هر چه سریعتر برای این موضوع چاره اندیشی کنند و با تامین اعتبار مشکل را برطرف کنند تا در فصل بارندگی ها که چیزی هم به آغاز آن نمانده مردم با مشکل مواجه نشوند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.