نخستین و بزرگ‌ترین کلینیک تخصصی دندانپزشکی فرهنگیان شرق کشور در مشهد با حضور معاون وزیر آموزش‌و پرورش به بهره‌برداری رسید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگران جوان از مشهد، علیرضا کاظمی ظهر امروز در آئین افتتاح کلینیک تخصصی دندانپزشکی شرق کشور در مشهد اظهار داشت: امیدواریم با افتتاح این کلینیک در آینده نزدیک شاهد افتتاح اولین مرکز دیالیز برای خدمت‌رسانی به فرهنگیان باشیم.
وی افزود: کلینیک تخصصی دندانپزشکی با هدف رفاه هر چه بیشتر فرهنگیان استان در حوزه بهداشت دهان و دندان به بهره برداری رسید تا تمام فرهنگیان استان را تحت پوشش قرار می‌دهد.
مدیرکل آموزش‌وپرورش خراسان رضوی گفت: با افتتاح این کلینیک تخصصی امید است بتوانیم خدمات بهداشتی و درمانی ویژه‌ای به فرهنگیان ارائه بدهیم و گامی کوچک در خدمت‌رسانی به این قشر برداریم.
مدیرعامل کلینیک تخصصی دندانپزشکی فرهنگیان شرق کشور اظهار داشت: خدمات قابل‌ارائه به فرهنگیان در این کلینیک، جراحی لثه، پروتز و ایمپلنت، دندانپزشکی عمومی، درمان ریشه، ترمیم و آسیب‌شناسی دهان و فراهم آوردن زمینه پایش سلامت فرهنگیان است
ابوالفضل دربانیان افزود: مجموعه خدمات دندانپزشکی در این کلینیک تخصصی با تعرفه 40 درصد به فرهنگیان ارائه می‌شود، که همه هزینه‌ها پس از کسر تعهدات بیمه طلائی، طی اقساط از حقوق ماهیانه فرهنگیان برداشت می شود.
وی خاطرنشان کرد: این کلینیک دارای 20 یونیت تخصصی در دو نوبت با حضور پزشکان متخصص این حوزه امر خدمت‌رسانی به فرهنگیان استان را به انجام خواهند رساند.
همچنین امروز با حضور معاون وزیر آموزش‌وپرورش مرکز کمیسیون تخصصی پزشکی فرهنگیان خراسان رضوی با زیربنای 100 مترمربع و با هزینه بالغ‌بر 900 میلیون ریال به بهره‌برداری رسید.
انتهای پیام//
یلدا میرآبیان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.