برای اولین بار در کشور نخستین سامانه هسته گزینش آموزش و پرورش با عنوان سهاپ در خراسان رضوی راه اندازی شد


به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،مدیر هسته گزینش آموزش و پرورش خراسان رضوی در مراسم راهراه اندازی سامانه هسته گزینش آموزش و پرورش در خراسان رضوی اندازی این سامانه گفت: در راستای عمل به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر بهبود معیارها و روزآمدی روش های گزینش، این سامانه که می تواند نقش پویا و بالنده ای در حیات نظام اداری به ویژه نیروی انسانی آموزش و پرورش داشته باشد، فعالیت خود را آغاز کرد.

حمید کفشکنان با بیان اینکه هدف از ایجاد این سامانه افزایش سرعت در جذب اطلاعات است، افزود: افزایش سرعت دریافت اطلاعات داوطلبان از حدود سه ماه به دو هفته و افزایش سرعت ثبت اطلاعات داوطلبان در نرم افزار هماهنگ کشوری هیأت عالی گزینش از شش ماه به یک هفته از دیگر مزیت های این سامانه است.

کفشکنان ارتقاء سطح امنیت اطلاعات را از ویژگی های اصلی این سامانه بر شمرد و اظهار داشت: برای افزایش کیفیت گزینش لازم است عملکرد ها روز به روز حرفه ای تر شوند و خطاها به حداقل برسد.

مدیر هسته گزینش آموزش و پرورش خراسان رضوی همچنین راه اندازی این سامانه ها وارایه خدمات گسترده و همزمان را گام مؤثری در راستای تحقق سیاست های اقتصاد مقاومتی و روان سازی و اعمال نظارت کارآمد خواند.

او با بیان اینکه در نظام آموزش و پرورش معلم به عنوان هدایت ‌کننده و اسوه ‌ای امین و بصیر،‌ مؤثرترین عنصر در تحقق مأموریت ‌های این عرصه است؛ تاکید کرد: گزینشگران باید برای انتخاب این‌عنصر مؤثر نهایت تلاش و کوشش خود را بکار گیرند تا شایسته ترین و کارآمدترین نیروی انسانی در دستگاه آموزش و پرورش به کار گرفته شود.

انتهای پیام // ا ه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.