معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش گفت: معلمی که برای تأمین معاش خود نیاز به شغل دوم داشته باشد معلمی نیست که بتواند کشور ما را به خط تراز جمهوری اسلامی برساند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، سید محمد بطحایی  در مراسم تودیع و معارفه مدیران کل سابق و جدید آموزش و پرورش خراسان رضوی  ، اظهار داشت: با توجه به حجم مخاطبان آموزش و پرورش، کوچک‌ترین بی‌احتیاطی در تصمیم‌گیری این سازمان عواقب بسیاری در آینده کشور برجای خواهد گذاشت.
بطحائی تصریح کرد: آموزش و پرورش با وجود وظیفه اصلی‌اش که تعلیم و تربیت است وظایف دیگری نیز دارد که دیده نمی‌شود و نمی‌توان آن را حذف یا سراسری اجرا کرد.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش افزود: در ایام نوروز، 20 هزار از همکاران آموزش و پرورشی خراسان رضوی در ستاد اسکان حضور یافتند و در طی 20 روز به 13 میلیون از زائران فرهنگی خدمت‌رسانی کردند. وی خاطرنشان کرد: در فضایی که نه قانون اجازه می‌داد و نه منابع دولتی وجود داشت 120 پروژه رفاهی و درمانی تا پایان سال افتتاح می‌شود.

بطحائی افزود: 20 درصد امکانات رفاهی آموزش و پرورش که امروز در کشور در حال استفاده است اعم از مهمانسرا، درمانگاه در طی دو تا سه سال اخیر افتتاح و بهره‌ برداری شده است.
 معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش گفت: ما در طی سال‌های 93 و 94 افزایش حقوق معلمین و کارکنان را داشتیم که در مقایسه با نرخ تورم تفاضل مثبت بوده است. بطحائی افزود: در حال حاضر دولت به سمت کاهش فاصله بین حقوق معلمان و بهبود آن پیش می‌رود و اعداد و ارقام نشان می‌دهد این فاصله در حال کاهش است اما متأسفانه اعتراف می‌کنم فاصله خیلی زیادی تا بهبود معیشت معلمان داریم.

انتهای پیام//ی.م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۴۵ ۲۱ شهريور ۱۳۹۵
معلمی شغل انبیاست