فراموش شدن جوانان در وزارت ورزش و جوانان/ مسئولان به عاقبت تصمیمات عجولانه کمی فکر کنند
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: با ادغام وزارت ورزش و جوانان این وزارتخانه بیشتر به ورزش می پردازد تامسائل جوانان،که متأسفانه دود این تصمیم عجولانه فقط به چشم جوانان رفته است.

رسول خضری، عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار داشت: در حالی که تمامی زیر بنای آسیب های اجتماعی در حوزه جوانان مشخص است متأسفانه با ادغام وزارت ورزش و جوانان این وزارتخانه بیشتر به ورزش می پردازد تا مسائل جوانان، که دود این تصمیم عجولانه فقط به چشم جوانان رفته است.

وی با بیان اینکه سیاست گذاری ها در حوزه جوانان مقطعی هستند، تصریح کرد: تا زمانی که وزارت ورزش و جوانان تفکیک و دوباره به سازمان ملی جوانان بازنگردد نمی توانیم انتظار حل مشکلات جدی این حوزه و صرف بودجه جداگانه در این بخش را داشته باشیم.

خضری ادامه داد: با وجود شناسایی تمامی زیر بنای آسیب های اجتماعی به ویژه در حوزه جوانان، تا کنون مسئولان اجرایی نتوانسته اند برنامه تأثیرگذاری در جهت کاهش آسیب ها و بهبود شرایط این قشر که سرمایه های آینده کشور هستند را عملیاتی کنند و متأسفانه تمامی برنامه ها در حد حرف باقی مانده است.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: بیکاری، اعتیاد، طلاق و نبود امکانات رفاهی متناسب با تمامی سنین در کشور برای همه مسئولان روشن است و قرار بود با ادغام وزارت ورزش با سازمان ملی جوانان بیشتر به این مسائل توجه و اقدامات جدی در جهت رفع این معضلات انجام شود که متاسفانه هنوز تمامی مشکلات به قوت خود باقی مانده و دود این تصمیم عجولانه و غیرکارشناسانه به چشم جوانان رفته است.
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۳ ۲۰ شهريور ۱۳۹۵
بیچاره جوان ها
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۲ ۲۰ شهريور ۱۳۹۵
بعله دیگه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۷ ۱۹ شهريور ۱۳۹۵
موافقم
آخرین اخبار