خدادادی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح کرد؛

اعتراض به کاهش اعضای شورا کار درستی نیست

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: شوراها می توانند با ارائه لایحه های مختلف به مجلس شورای اسلامی صدای خود را مسئولان برسانند بنابراین اعتراض به کاهش اعضا کار درستی نیست.

اعتراض به کاهش اعضای شورا کار درستی نیست
سلمان خدادادی، رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار داشت: مجلس شورای اسلامی به شوراها به عنوان پارلمان کوچک محلی در جهت نظارت بر عملکرد شهرداری ها و رفع مشکلات در این حوزه نگاه می کند.

وی افزود: شوراها معتقدند که کاهش اعضا موجب می شود تا صدایشان به مسئولان نرسد در حالی که اگر قرار است اعضای شوراها در جهت حل مشکلات قانونی گام بردارند می توانند با ارائه لایحه های مختلف به مجلس شورای اسلامی صدای خود را مسئولان برسانند بنابراین اعتراض به کاهش اعضا کار درستی نیست.

خدادادی ادامه داد: متاسفانه با وجود اینکه شوراها می توانند برنامه های خود را به صورت لایحه به مجلس شورای اسلامی ارائه دهند اما تاکنون پیشنهاد حساب شده و لایحه تأثیر گذاری که به طور حتم کمک کننده رفع مشکلات باشد، از این حوزه ندیده ایم.

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: وظیفه شوراها نظارت و کنترل تخلفات شهرداری هاست که در بسیاری از مواقع شوراها نتوانسته اند در این زمینه موفق عمل کنند بنابراین نگاه بی اعتماد مردم و مسئولان به این حوزه دور از ذهن به نظر نمی رسد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار