اراک؛

رژیم خبیث آل سعود صلاحیت مدیریت حرمین شریفین را ندارد

نمایند ولی فقیه در استان مرکزی با اشاره به جنایات رژیم آل سعود در منطقه و حوادث منا گفت: این شجره خبیثه صلاحیت مدیریت حرم امن الهی را ندارد .

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک ، ؛ آیت الله دری نجف آبادی در جمع نمازگزاران جمعه شهر اراک رژیم آل سعود را خاندان و شجره خبیثه خواند و گفت: این رژیم خبیث از هیچ جنایاتی در منطقه به ویژه در یمن ، عراق ، سوریه ، بحرین  و لبنان  کوتاهی نکرده و با بی کفایتی باعث شهادت بیش از7 هزار نفر زائر بیگناه در حرم امن الهی در حادثه منا شد.
امام جمعه اراک شهر اراک افزود :در جریان حادثه منا و مسجد الحرام بیش از 467 نفر از هموطنانمان از مناطق مختلف کشور و دو نفر از استان مرکزی با لبان تشنه به شهادت رسیدند این در حالی است که رژیم آل سعود نه تنها عذرخواهی ساده ای هم از ملت و دولت ایران نکرد بلکه این روزها مدعی هم شده و گستاخی می کند .
آیت الله دری نجف آبادی گفت: باید امت اسلام با تشکیل کمیته حقیقت یاب این جنایات را پیگیری کنند و مدیریت حج را به دست همه مسلمانان بسپارند.
وی ادامه داد: آل سعود با پول نفت دهانها را بسته است و مجامع بین المللی هم واکنشی نسبت به این جنایات نشان نداده است .
عضو مجلس خبرگان رهبری به جنایات آل خلیفه و برخورد با شیخ عیسی قاسم  از علمای دینی این کشور اشاره کرد و گفت : این رژیم پلید با حمایت ال سعود دست به سرکوب مسلمانان می زند و مزدور این رژیم جنایتکار است .
نماینده ولی فقیه در استان مرکزی همچنین  به در پیش بودن روز عرفه و عید قربان و دهه ولایت و امامت اشاره کرد و مردم را به شرکت در مراسم دعای عرفه و استفاده بردن از مواهب این ایام خجسته  در اماکن مقدسه مصلی ها  و مساجد دعوت کرد .
آیت الله دری نجف آبادی همچنین یاد و خاطره آیت الله طالقانی ، آیت الله شهید مدنی امام جمعه سابق شهر تبریز را گرامیداشت .
انتهای پیام/ ف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.