اراک؛

شکست ناپذیری ملت با روحیه خودباوری و اتکا به خدا

امام جمعه اراک گفت : ملتی که با روحیه خودباوری و اتکا به خدا قدم بردارد هیچگاه شکست نخواهد خورد.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک ، آیت الله دری نجف آبادی نماینده ولی فقیه در استان مرکزی در جمع نمازگزاران جمعه اراک افزود : تا زمانی که رهبری هوشیار ، ملتی بصیر و نیروهای قدرتمند مسلح هستند نقشه های دشمن نقش برآب و جمهوری اسلامی ایران پیروز و سربلند خواهد بود.
خطیب جمعه اراک درادامه سالروز شکست حصر آبادان را از جمله کارهای بزرگ برشمرد و گفت : آزادسازی آبادان نمایانگر عزت ، شرف و آغاز راه عملیات های عظیم دیگر بود که به آزاد سازی خرمشهر منتهی شد.
نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با اشاره به اجرای طرح سرشماری نفوس و مسکن ، مردم را به همکاری با متولیان امر دعوت کرد وگفت : اگر آمارها به درستی ارائه و استفاده شود سرعت توسعه کشور هم بیشتر خواهد شد.
آیت الله دری همچنین با اشاره به در پیش بودن ایام محرم و صفر مردم را به حضور در دانشگاه بزرگ غیرت ، ایمان ، عزت و قرآن تشویق کرد و افزود : نباید در این ایام مسائل احساسی و خرافات مانع از دستیابی به گنجیه معرفت سید و سالار شهیدان شود.
وی از دستگاه های امنیتی و قضایی خواست از برگزاری مراسم منحرف وخرافی جلوگیری کند.
تبریک مجدد هفته ولایت و امام، روز آتش نشانی ، افتخارآفرنی کاروان پارالمپیک ، بازگشایی مدارس و روز خانواده و تکریم بازنشستگان از دیگر محورهای سخنان امام جمعه اراک بود.
انتهای پیام/ ف
برچسب ها: اراک ، دری ، نمازگزاران ، جمعه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.