اراک؛

انتقاد امام جمعه اراک از ادامه بازی های سیاسی در کشور

امام جمعه شهر اراک با اشاره به ضرورت رفع مشکلات مردم از ادامه بازی های سیاسی در کشور انتقاد کرد .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک ، آیت‌الله قربانعلی دری‌ نجف‌آبادی خطیب جمعه شهر اراک در خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه این شهر با اشاره به مشکلات مردم گفت : مسئولان به دور از هرگونه بازی سیاسی مشکلات مردم را بررسی کنند چراکه مردم خدمتگزاران به نظام را به خوبی می شناسند .
آیت الله دری نجف آبادی افزود : با گذشت روزها کم‌کم به پایان کار دولت یازدهم و انتخابات ریاست جمهوری نزدیک می‌شویم که نباید اجازه دهیم افراد ورشکسته سیاسی و مسئله‌دار در انتخابات ورود پیدا کنند.
وی ادامه داد : امروز مردم با مشکلات بسیاری دست و پنجه نرم می‌کنند تمام دستگاه‌ها ارگان‌ها و نهادها باید سعی و تلاش خود را برای حل این مشکلات به کار بسته و اجازه ندهند افراد مسئله‌دار با بازی‌های سیاسی مردم را فریب دهند.
خطیب جمعه اراک با اشاره به نزدیک شدن بازگشایی مدارس ، حوزه ها و دانشگاه ها گفت:فکر و اندیشه همه باید در خط امام و رهبری باشد و همه نیروها در همه بخش ها در استان باید حواسشان باشد اینجا استان علماو بزرگان است و شایسته است حرمت آن حفظ شود.
امام جمعه اراک افزود : هر گونه سهل انگاری که منجر به خدشه دار کردن عظمت شهدا و ایثارگران باشد ظلم به اسلام و کشور است و هفته دفاع مقدس هفته عزت و شرف است و باید همواره یاد شهدا ایثارگران و جانبازارن را گرمیداشت.
ایت الله دری در بخش های دیگری از خطبه ها با اشاره به فرارسیدن عید غدیر گفت: کیمیای ولایت بزرگ‌ترین دستاورد نبوت است وجود نازنین پیامبر اکرم و امام علی (ع) بزرگ‌ترین نعمتی بود که خداوند به بشریت ارزانی داشت اما متأسفانه گذشتگان قدر این نعمت را ندانسته و 25 سال ایشان را خانه‌نشین کردند و بعد از آن هم به بیعت و عهد خود وفادار نبودند.
وی ادامه داد: تجسم همه فضائلی که پیامبر (ص) برای بشریت به ارمغان آورده بودند در وجود نورانی امام علی (ع) متجلی است، امام علی (ع) الگوی انسانیت و اخلاق و مردانگی هستند.
وی افزود:  همه باید در راستای آرمان‌های امام و رهبری حرکت کرده و در چارچوب قوانین اسلام و انقلاب حرکت کنیم هرگونه تخطی و فراقانونی عمل کردن ظلم به اسلام کشور و خون شهدا است.
انتهای پیام / ف
برچسب ها: اراک ، دری ، خطیب جمعه ، نماز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.