یادواره شهدای نیروی هوافضای سپاه و 110 شهید محدوده پایگاه بسیج آیت الله سعیدی کاشان به مدت دو شب با حضور خانواده های شهدا، جانبازان، ایثارگران و مردم انقلابی کاشان برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،نماینده سابق مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در دومین شب این یادواره اظهار داشت: شهدا به این مراسم ها نیاز ندارند و این ما هستیم که باید با برگزاری این یادواره ها از غفلت و فراموشی دور شده و عاقبت بخیر شویم.
حجت الاسلام والمسلمین حمید رسایی افزود: با برگزاری این یادواره ها ، یاد کسانی را زنده می کنیم که در تاریخ این کشور در جنگ با دنیا بودند و طرف مقابل با کمک های برخی کشورهای منطقه و کشورهای غربی به جنگ ما آمده بودند.
وی با اشاره به این که در حال حاضر هم در حال جنگ با دشمنان هستیم و فقط شیوه مبارزه تغییر یافته و جنگ نرم محسوب می شود افزود: در این جنگ دیگر نیازی به توپ و تانک نیست و سلاح طرف مقابل، شبکه های ماهواره ای و ایجاد شایعات در فضای مجازی و هدف آن ها تخریب دین اسلام است.
وی ادامه داد: دشمن با هدف قرار دادن دین ما به دنبال ایجاد شک و تردید در اعتقادات مان است تا ما را وادار به دست برداشتن از دین اسلام کند.
وی هدف استکبار را ایجاد انحراف در تشیع برشمرد و گفت: در این تشیع انگلیسی نماز، روزه و تبلیغ امامان وجود دارد ولی کسی حاضر به مبارزه با بنی امیه زمان نیست.
نماینده مجلس نهم ضمن محکوم کردن جنایات حکومت سعودی در حادثه پر ابهام منا تصریح کرد: حکومت سعودی با به شهادت رساندن حدود پنج هزار زائر که در بین آنها 500 نفر ایرانی بودند مرتکب گناه بزرگی شد و حتی حاضر به عذر خواهی هم نشد.
شهرستان کاشان بیش از یک هزار و 700 شهید تقدیم نظام اسلامی کرده است.


انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.