فرماندار اصفهان گفت: باید برای ظرفیت های گردشگری، صنعت و معدن شرق اصفهان برنامه ریزی دقیقی انجام شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،فضل الله کفیل در نشست مشترک کارگروه تخصصی فرهنگی، اجتماعی و ستاد صیانت از حقوق شهروندی شهرستان اصفهان خاطرنشان کرد:حوزه شرق اصفهان باید بدرستی مدیریت و برای آن برنامه ریزی دقیقی انجام شود.
وی با بیان اینکه شرق اصفهان در حوزه اقتصادی از ظرفیت بالایی برخوردار است، افزود: سال گذشته از مجموع 185 هزار تُن تولید گندم استان 130 هزار تن متعلق به شهرستان اصفهان بود و در سالجاری نیز تاکنون 150 هزار تن گندم تحویل سیلوها شده است.
کفیل با بیان اینکه یادواره شهدای شرق اصفهان از چهاردهم تا بیست و یکم مرداد 95 برگزار می شود، گفت: برگزاری یادواره شهدا یکی از راهکارهای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در بین جوانان و نوجوانان است.
فرماندار اصفهان با اشاره به اینکه آب جاری در بستر رودخانه، پساب خروجی تصفیه خانه جنوب اصفهان است، تصریح کرد: این آب با تأیید محیط زیست و با هدف مرطوب کردن تالاب گاوخونی در بستر رودخانه رهاسازی شده است و هیچگونه اثر سوئی بر سلامت مردم ندارد.
کفیل افزود: دستگاه های ذیربط باید با نظارت جدی از هرگونه برداشت غیرمجاز آب رودخانه جلوگیری کنند.
کفیل با اشاره به خدمات طرح تحول نظام سلامت در شرق اصفهان گفت: نبود بیمارستان در شرق اصفهان یکی از مطالبات طولانی مدت و جدی مردم است که با پیگیری انجام شده تا یک سال آینده بیمارستان ورزنه به مرحله سفت کاری می رسد.
فرماندار اصفهان با تأکید براینکه قانون برای تسهیل امور مردم است نه برای تعطیل امور آنها، اظهار کرد: مسئولان باید با استفاده از ظرفیت قانونی موجود در راستای تسهیل امور مردم حرکت کنند و از سختگیری بی مورد در جهت حل مشکلات مردم خودداری کنند.
نشست مشترک کارگروه تخصصی فرهنگی اجتماعی و ستاد صیانت از حقوق شهروندی اصفهان با حضور ائمه جمعه و شهرداران 12 شهر شرق این شهرستان برای برنامه ریزی یادواره شهدای شرق اصفهان و بررسی روند خدمات شهرداری ها در دانشگاه آزاد اسلامی هرند برگزار شد.



انتهای پیام/ب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.