ارومیه؛

کلنگ زنی دبستان خیرساز روستای گوله گوله تکاب

برای تحصیل 15 نفر از دانش آموزان روستای گوله گوله دبستان 2 کلاسه خیرساز حاج عابدین بحری با اعتبار بالغ بر 750 میلیون ریال احداث می گردد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، مدیر آموزش و پرورش تکاب در این مراسم گفت: به همت خیر مدرسه ساز حاج عابدین بحری از فرهنگیان بازنشسته و برادر دو شهید بزرگوار به منظور بهره مندی دانش آموزان روستای گوله گوله از فضای آموزشی استاندارد با همکاری اداره کل نوسازی ، تجهیز و توسعه مدارس استان ، این دبستان در این روستا احداث می گردد.

علی پناه افزود : آموزشگاه خیرساز روستای گوله گوله در زمینی به مساحت 1500 متر مربع و در محل ساختمان قدیمی آموزشگاه روستا با زیر زینایی به مساحت 85 متر مربع در دو کلاس درس برای بهره مندی 15 نفر از دانش آموزان دوره ابتدایی در مدت 6 ماه به بهره برداری خواهد رسید.

وی خاطر نشان کرد : مدیریت آموزش و پرورش شهرستان تکاب در سنوات اخیر با جذب خیرین مدرسه ساز از نقاط مختلف کشور و حتی خارج از کشور و جذب اعتبارات دولتی تلاش می نماید تمامی مدارس قدیمی شهرستان به خصوص در مناطق روستایی را نوسازی نماید که در این خصوص قدم های بلندی را نیز به همت والای خیرین مدرسه ساز برداشته است ، که در این راستا در آغازین روزهای سال تحصیلی 96-95 شاهد افتتاح 5 واحد آموزشی خیرساز در 5 روستای تکاب خواهیم بود.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.