مدیرکل آموزش و پرورش استان گفت : برای تصمیم گیری صحیح در نظام آموزشی، نیازمند استخراج آمار و اطلاعات دقیق و هماهنگ هستیم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، سیدمصطفوی در دوازدهمین نشست کمیته هماهنگی و برنامه ریزی اداره کل آموزش و پرورش استان با اشاره به معضل بازماندگی از تحصیل اظهار کرد: آموزش و پرورش استان با استخراج آمار دقیق افراد بازمانده از تحصیل در سراسر استان، نسبت به جذب و آموزش این افراد اقدام خواهد کرد. وی در ادامه گفت: امسال بیشترین میزان نقل و انتقالات را نسبت به سالهای گذشته شاهد بودیم، بطوریکه با انتقال بیش از 350 نفر از همکاران به خارج از استان موافقت شد.

معاون پژوهش، برنامه ریزی و نیروی انسانی آموزش و پرورش استان نیز در این جلسه گفت: تاکنون برای سالتحصیلی جدید، بیش از 523هزار دانش آموزان استان در سمانه سناد ثبت نام شده اند که این تعداد 93.25 درصد دانش آموزان استان را شامل می شود.

محمدی با بیان اینکه استان آذربایجان غربی از نظر ثبت نام دانش آموزان در رتبه سوم کشور قرار دارد؛ افزود: در دورن استان نیز ناحیه 2 ارومیه، چایپاره و سردشت به ترتیب رتبه های اول تا سوم را در ثبت نام دانش آموزان دارا هستند.

لازم به ذکر است؛ در این جلسه در خصوص به کارگیری نیروهای حق التدریس پیش دبستانی و خرید خدمات آموزشی، به کارگیری دانشجویان فارغ التحصیل دی ماه 95 و در مورد دانش آموزانی که از کلاس بندی سمانه سناد به دلیل عدم رعایت سقف بیرون مانده اند، تصمیم گیری شد.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.