معاون مشارکت کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان گفت:دو هزار و 752 پایگاه برای دریافت کمک‌های مردمی در استان ایجاد شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،محمد میرزایی در نشست خبری که با موضوع عید قربان و جشن عاطفه‌ها بر گزار شد، اظهار کرد: دو هزار و 752 پایگاه برای دریافت کمک‌های مردمی در استان ایجاد شده است.

وی با بیان اینکه درآمد بدست آمده از برگزاری جشن عاطفه‌ها در سال گذشته برابر با 11 میلیارد و 766 میلیون ریال بوده است، افزود: جشن عاطفه‌ها امسال 25 شهریورماه در پایگاه‌ها و هفتم مهرماه در مدارس استان برگزار می‌شود.

معاون مشارکت کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان با اشاره به اقدامات انجام شده به منظور برگزاری جشن عاطفه‌ها، ادامه داد: کمیته امداد استان با مجوعه های صنفی از جمله اتحادیه‌های لوازم التحریر، کیف، کفش و پوشاک مذاکراتی به منظور تأمین برخی از نیازهای دانش آموزان و دانشجویان انجام داده است.

هم چنین، معاون حمایت و سلامت کمیته امداد استان اصفهان با اشاره به اینکه خدمات درمانی کمیته امداد بر خلاف سازمان‌های دیگر تنها معطوف به بخش درمان نیست، اظهار کرد: کمیته امداد ضمن پرداخت خدمات بیمه تکمیلی، خدمات بهداشتی و تأمین سرانه اجتماعی زنان سرپرست خانوار را نیز بر عهده دارد.

کریم زارع با اشاره به اینکه سرانه بیمه تأمین اجتماعی 18 هزار مددجو توسط این نهاد پرداخت می‌شود، ادامه داد: حدود دو هزار بیمار صعب العلاج تحت پوشش کمیته امداد قرار دارند که 700 نفر زمین گیر و نیازمند خدمات مراقبتی خاص هستند؛ علاوه برپرداخت هزینه‌های درمانی به صورت ماهیانه 100 هزار تومان به هر بیمار جهت مراقبت پرداخت می‌شود.

 معاون حمایت و سلامت کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان با بیان اینکه با همکاری دانشگاه علوم پزشکی دو هزار و 500 کودک زیر پنج سال در معرض سوء تغذیه شناسایی شدند، خاطر نشان کرد: کمیته امداد ماهانه 180 میلیون تومان برای سبد غذایی این کودکان هزینه می‌کند و هر کودک به مدت شش ماه سبد غذایی دریافت می‌کند.


انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار