مدیر آموزش و پرورش بویراحمد گفت: تا چند روز دیگر بازگشایی مدارس را شاهد خواهیم بود در حالی که آب ۴۰ مدرسه این شهرستان قطع است.

به  گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛ سید علی‌اکبر هاشمی در نشست شورای آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: همه اقدامات برای برگزاری بازگشایی مدارس در آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد صورت گرفته است.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد افزود: در دوره ابتدایی نسبت به سال گذشته تعداد دو هزار و 300 دانش‌آموز ابتدایی به جمعیت دانش‌آموزی این شهرستان افزوده شده است.

هاشمی گفت: همچنین در مقطع متوسطه دوره اول و دوره دوم نیز تعداد یک هزار و 700 دانش‌آموز به تعداد دانش‌آموزان متوسطه این شهرستان اضافه شده است.

وی با بیان کمبود شدید تجهیزات در مدارس شهری و روستایی شهرستان بویراحمد تصریح کرد: اگر تا اول مهرماه تعداد 30 کانکس به مدارس شهری این شهرستان اختصاص داده نشود مشکلات بسیار زیادی در زمینه فضا خواهیم داشت.

این مسؤول گفت: مشکلات ما با هزار و یا دو هزار میز و صندلی برطرف نمی‌شود بلکه نیازند تجهیزاتی بیش از این هستیم.

هاشمی عنوان کرد: در سال گذشته تعداد سه هزار میز و صندلی ما غیرمستعمل شد و اگر امسال تعدادی بیش از 4 هزار میز و صندلی به ما اختصاص داده نشود با مشکل بسیار زیادی رو به رو خواهیم شد.

وی با انتقاد از این که همه دستگاه‌ها باید به کمک آموزش و پرورش بیایند تا مشکلات در آستانه سال جدید برطرف شود، اظهار کرد: تا چند روز دیگر بازگشایی مدارس را شاهد خواهیم بود در حالی که آب 40 مدرسه این شهرستان قطع است.

وی با درخواست از مسؤولان استانی برای رفع این مشکلات گفت: همه بدهی آب این مدارس در آستان به مرز 700 میلیون تومان نمی‌رسد که باید فکری به حال این مشکل بزرگ شود.


انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.