اقتباس محدودیتی ندارد و می‌تواند از آثار ادبی، سینمایی و نمایشی داخلی و خارجی باشد.

2 شنبه//////اقتباس از کارهای مورد علاقه‌ام استفرهاد توحیدی نویسنده و فیلمنامه‌نویس سینما در گفتگو با خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص اقتباس سینماگران از آثار، گفت:‌ اقتباس از کارهای مورد علاقه‌ام است و این اقتباس محدودیتی ندارد. اقتباس می‌تواند از آثار ادبی، فیلمنامه‌ها و نمایشنامه‌های داخلی و خارجی انجام شود و من به‌عنوان کسی که اخلاق حرفه‌ای برایم اهمیت دارد، حتی اگر جزئی‌ترین اقتباسی انجام دهم حتما نام اثر و صاحب آن را در اثرم می‌آورم، چون اعتقاد دارم باید حتما ذکر شود.

وی افزود: سال گذشته دو اثری که از فیلمنامه‌های آمریکایی اقتباس کردم، با نام اثر و صاحب آن در تیتراژ قید شد و امسال هم یک اثر اقتباسی دارم که در مورد این اثر هم همین کار را خواهم کرد.
 
رمان «پنجه شکسته» را می‌نویسم

نویسنده «امکان مینا» گفت:‌ علاقه زیادی به رمان‌ نویسی دارم. اما فیلمنامه‌هایی که نوشته‌ام و ساخته شده را رمان نخواهم کرد. یک مجموعه به نام «پنجه شکسته» ساخته شده بود که در خصوص ماجرای عاشقانه و جریان فعالیت‌های لانه جاسوسی بود. من به طور جدی در این فکر هستم که رمان آن را بنویسم و امیدوارم مورد استقبال و توجه قرار بگیرد.  
 
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار