امسال تعداد 9 هزار دانش آموز شهرستان آبدانان در 107واحد آموزشی سال تحصیلی جدید را آغاز خواهند کرد.

 به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام؛ جلسه شورای آموزش و پرورش با حضورفرماندار و رئیس اداره ی آموزش و پرورش و جمعی دیگر ازمسئولین و خبرنگاران برگزار شد.

فرماندار آبدانان  با تقدیر از فعالیت مجموعه آموزش وپرورش شهرستان در پیشبرد اهداف آموزشی وپرورشی منطقه گفت :مهم ترین جایی که میتواند اهداف نظام و انقلاب اسلامی را در جهت پیشبرد آرمانهای شهدا رقم بزند ، مکانهای آموزشی و تربیتی میباشد.

مجید عسگری افزود : بازگشایی مدارس مقارن با هفته دفاع مقدس می باشد که یادآور جان فشانی ها و از خود گذشتگی های مردان و زنانی می باشد که درخت نظام را پر بار نمودند.

وی در ادامه با بيان اينكه موفقیت برنامه های اجرایی در هر شهرستاني مرهون تعامل مثبت مسئولین ادارات آن شهرستان می باشد،گفت:با توجه به نزديك بودن شروع سال تحصيلي و بازگشايي مدارس و لزوم برنامه ريزي براي اجراي مناسب پروژه مهر همه دستگاه هاي اجرايي بايد همكاري لازم را با اداره آموزش و پرورش جهت بازگشایی باشکوه مدارس داشته باشند.
 
در این جلسه رحمانی پور  ،مسئول اداره آموزش و پرورش شهرستان آبدانان  گزارشی از وضعیت نیروی انسانی و فضای آموزشی در شهرستان ارائه داد و تغییرات و جابجایی ها و اقدامات این مدیریت و مدارس را جهت بازگشایی مطلوب و بدون مشکل ارائه داد و خواستار همکاری ادارات و نهادهای شهرستان در این امر شد.




انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.