انتقاد حامیان کلینتون از پنهان‌کاری درخصوص وضع جسمانی وی

حامیان کلینتون معتقدند پنهان‌کاری وی درخصوص وضع جسمانیش ممکن است به شکست این نامزد دموکرات در انتخابات نوامبر بیانجامد.

انتقاد حامیان کلینتون از پنهان‌کاری درخصوص وضع جسمانی ویبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ روزنامه آمریکایی هیل با انتشار گزارشی در پایگاه اینترنتی خود نوشت: متحدان و حامیان «هیلاری کلینتون،» نامزد دموکرات انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا، معتقدند پنهان‌کاری وی درخصوص وضع جسمانیش یک موضوع پیش پا افتاده‌ را به معضلی جدی تبدیل کرده که ممکن است در نهایت به شکست وزیر امور خارجه سابق آمریکا در انتخابات نوامبر منجر شود. 

یکی از حامیان کلینتون می‌گوید سلسله رویدادهایی که با خروج ناگهانی وی از مراسم یادبود قربانیان 11 سپتامبر به اوج خود رسید کابوسی است که خود کلینتون باعث بوجود آمدن آن شده است. تصاویری که هنگام خروج زودهنگام کلینتون از مراسم یادبود روز گذشته (دوشنبه)، ضبط شده بود نشان می‌داد وی نمی تواند به درستی روی پای خود بایستد. ستاد انتخاباتی نامزد دموکرات انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا چند ساعت پس از آن با انتشار بیانیه‌ای، اعتراف کرد کلینتون 68 ساله به ذات‌الریه مبتلاست. 

«دیوید اکسلرود،» یکی از مشاوران ارشد سابق «باراک اوباما،» رئیس‌جمهور آمریکا، با سرزنش ستاد انتخاباتی کلینتون بدلیل مخفی‌کاری غیرضروری درخصوص وضع جسمانی وی، در صفحه توئیترش نوشت: آنتی‌بیوتیک‌ها براحتی می‌توانند از پس ذات‌الریه بر بیایند؛ اما درمان تمایل شدید و بیمارگونه به مخفی‌کاری که به طور مرتب به مشکلات جدیدی می‌انجامد چه می‌تواند باشد؟ 

در ادامه گزارش آمده است: انتقادات پشت صحنه به مراتب شدیدتر از سرزنش‌ها‌ و توبیخ‌های آشکار است. جریانات اخیر درست زمانی پیش آمده که نتایج نظرسنجی‌ها به نفع «دونالد ترامپ،» رقیب جمهوری‌خواه کلینتون، است. 

یکی دیگر از متحدان کلینتون نیز معتقد است ستاد انتخاباتی وی یه احتمال زیاد، قصد داشت اعلام ابتلای وی را به ذات‌الریه تا روز جمعه به تأخیر بیندازد تا جمهوری‌خواهان بهانه جدیدی برای حمله به نامزد دموکرات انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا در دست نداشه باشند. 



انتهای پیام/   
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار