سخایی رئیس هیئت بسکتبال استان قم گفت: کسب یک پیروزی و ۲ شکست توسط بسکتبالیست‌های نوجوان قم در مسابقات قهرمانی کشور

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛تیم بسکتبال نوجوانان پسر استان قم در مرحله دوم مسابقات بسکتبال نوجوانان پسر کشور در گرگان به یک پیروزی و ۲ شکست دست یافت و از دور مسابقات کنار رفت اما این حذف برای ما قابل پیش بینی بود.

رئیس هیئت بسکتبال استان قم بیان کرد:بسکتبالیست‌های نوجوان قم پس از عبور از مسابقات منطقه‌ای کشور، در دور دوم راهی گرگان شدند تا جواز صعود به سومین مرحله را در استان گلستان جستجو کنند.

وی افزود:تیم بسکتبال نوجوانان قم با هدایت جواد شهره غلامی در نخستین دیدار خود در این مرحله برابر میزبان مسابقات یعنی گلستان قرار گرفت و این بازی دشوار و سنگین را ۶۶ بر ۴۸ به حریف خود واگذار کرد.

سخایی عنوان کرد:بسکتبالیست‌های قم که برای زنده نگه داشتن امید خود به صعود راهی جز پیروزی در بازی دوم نداشتند برابر خراسان شمالی بازی خوبی ارائه دادند و حاصل این بازی خوب برتری ۶۳ بر ۵۳ بود.

در پایان تصریح کرد: بازیکنان تیم نوجوانان قم در این رقابت‌ها طاها غلامیان، علی عباسیان، محمدحسین صیادی، پوریا حاجی‌خانی، ارشیا اعلایی، امیرحسین صادقی، مهدی زندوکیلی، محمدامین طالبی، اصغر صدقی، محمدعلی عالمی‌فرد، مهدی قلی‌زاده و عرفان علی بودند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار