در یک مطالعه جدید، تجربه رانندگی میلیون‌ها نفر در 38 کشور مختلف با استفاده از یک نرم‌افزار سنجیده شد.

بهترین و بدترین شهرها و کشورهای جهان برای رانندگی کدامند؟به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه اینترنتی «اینکوایرر،» اگر تصور می‌کنید مانیل (پایتخت فیلیپین) بدترین ترافیک جهان را دارد، باید در شهر سیبو (یکی دیگر از شهرهای  فیلیپین) رانندگی کنید.

در مطالعه جدیدی که با استفاده از برنامه «شاخص رضایت راننده»  نرم‌افزار «وِیز»  انجام شد، تجربه رانندگی میلیون‌ها نفر از افرادی که از این برنامه استفاده می‌کنند در 38 کشور مورد سنجش قرار گرفت. نتایج این مطالعه نشان داد سیبو، بدترین شهر جهان برای رانندگی است.

در این تحقیق، حجم ترافیک، کیفیت راه‌ها، زیرساخت‌ها، امنیت جاده‌ها، امکانات رانندگان و رضایت رانندگان ملاک قرار گرفت. در این مطالعه میزان رضایتمندی با استفاده از اعداد از یک تا 10 مشخص شد. رقم بالاتر نشان‌دهنده رضایتمندی بیشتر است.

بوگور (اندونزی)، سان سالوادور (پایتخت السالوادور)، دنپاسار (اندونزی) و باندونگ (اندونزی) پس از سیبو در جایگاه‌های بعدی قرار گرفتند.

مانیل که در رده‌بندی سال گذشته عنوان بدترین شهر جهان برای رانندگی را از آن خود کرد، در فهرست امسال در جایگاه 170 قرار گرفت.

کشورهای السالوادور، فیلیپین، گواتمالا، پاناما و اندونزی به ترتیب بدترین کشورهای جهان برای رانندگی هستند.

در طرف دیگر، هلند برای دومین سال متوالی به دلیل ترافیک روان، کیفیت بالای جاده‌ها و راه‌ها و برخورداری از زیرساخت‌های مناسب، بهترین کشور جهان برای رانندگی انتخاب شد.

فرانسه، آمریکا، چک و سوئد در جایگاه‌های بعدی قرار گرفتند. 9 شهر در فهرست 10 کلانشهر برتر به لحاظ شرایط رانندگی به فرانسه تعلق دارد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۱ ۲۶ شهريور ۱۳۹۵
ایران چندم۱۸۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۵ ۲۵ شهريور ۱۳۹۵
اینا ک این آمار رو دادن ی سری بیان اصفهان....واقعا نظرشون عوض میشه
آخرین اخبار