همزمان با فرا رسیدن بوی ماه مهر و مدرسه ، نوآموزان نائینی زودتر با فضای علم و دانش آشنا شدند و قدم گذاشتن به این عرصه را در کنار هم جشن گرفتند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،میزبانی که با عنوان جشن بادبادک ها ، با اهدافی چون آشنایی اولیا با فعالیت مرکز پیش دبستانی و آماده نمودن نوآموزان جهت ورود به دبستان ، آشنایی با میراث گرانبهای فرهنگی و تاریخی شهر برگزار شد.
در این جشن مسئولین شهرستان ، پدران و مادران در کنار آینده سازان مملکت اسلامی آماده بودند تا بار دیگر در سال تحصیلی جدید حضورشان را به دنیای علم و دانش جشن بگیرند.
محسن دشتکی، مدیر مرکزپیش دبستانی حبیب ابن مظاهر دراین مراسم با تاکید بر زمینه سازی پرورش استعداد ها و رشد فکری نوآموزان گفت: امروز نیاز جامعه و نوآموزان ما پرورش روحیه و رفتاری عاطفی است که در وحله اول نوآموزان را با قرآن کتابی که برای راهنمایی زندگی بشر بر قلب بهترین معلم امت حضرت محمد(ص) نازل شده آشنا کنیم و سپس در زمینه های مهارت های ذهنی ، صفات اخلاقی ، آشنایی با محیط زیست ، ارتقای سطح بهداشت و ایمنی قدم بر داریم.
وی با اشاره به وابستگی که برخی نوآموزان با والدین دارند افزود : یکی دیگر از اهدافی که موجب برگزاری این جشن شد ، کمک کردن به استقلال کودک با کم کردن روابط احساسی که بین نوآموز با والدین یعنی کم کردن وابستگی بین آنها و آموزش مهارت های زندگی می باشد.
در پایان نوآموزان با بادبادک هایی که به کمک والدین ساخته بودند مورد بازدید مسئولین آموزش و پرورش قرار گرفت .خواندن سرود و اجرای مسابقات از دیگر برنامه های این جشن بود.


انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.