سرمربی تیم فوتبال سپاهان از هواداران ماشین سازی تبریز به دلیل ایجاد فضای مناسب در ورزشگاه تشکر کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،، عبدالله ویسی پس از برتری سپاهان مقابل ماشین‌سازی در نشست خبری گفت: تشکر می کنم از هواداران ماشین سازی. اینجا احساس غربت نکردیم. امیدوارم همه ورزشگاها فضا خوب باشد.


ویسی افزود: یک بازی خوب مقابل ماشین‌سازی که هفته گذشته برابر استقلال بازی خوبی را انجام داده بود برگزار کردیم و فرصت‌های زیادی داشتیم. اما خدا را شکر بازی که می‌توانستیم با سه، چهار گل پیروز شویم به مساوی نرسید تا با سه امتیاز تبریز را ترک کنیم.


وی در مورد اینکه چرا تیمش از فرصت‌ها استفاده نکرد،‌گفت: اول باید بگویم که نبود بازیکن در تیم بزرگی مثل ماشین‌سازی به چشم نمی‌آید از سوی دیگر ما در این دیدار به دو بازیکن زیر ۲۲ ساله خود فرصت دادیم و خوشحالم که آنها جواب اعتماد ما را دادند ما از شرایط راضی هستیم هر چند که می‌توانست بهتر هم باشد و خدا را شکر سه امتیاز را گرفتیم.


ویسی گفت: امروز شجاع بازی نکرد اما آرمین سهرابیان به خوبی جای او را پر کرد هر چند که اشتباهاتی هم داشت.


سرمربی سپاهان در مورد اینکه چرا تیمش در لاک دفاعی فرو رفت،‌گفت: ماشین‌سازی حملات زیادی کرد و به همین دلیل به دفاع رفتیم و این موضوع عمدی نبود. آنها بازی مستقیم انجام دادند و ما در ضد حملات موقعیت‌هایی را داشتیم و یک پنالتی را از دست دادیم. در مورد داوری نیز نظرم مثبت است.


وی در مورد اینکه آیا بازیکن  سپاهان روی یک صحنه اخراج می‌شد یا خیر،‌ گفت: خیر چون بازیکن حریف تک به تک نمی‌شد که داور بازیکن ما را خراج کند.


ویسی در مورد پیش‌بینی‌اش در مورد دربی گفت: اینکه تیم‌ها در کجای جدول باشد تأثیری در این بازی ندارد. در روز دربی و با تفکرات مربیان و تلاش بازیکنان نتیجه مشخص می‌شود و امیدوارم مردم یک بازی خوب را تماشا کنند.


وی در پایان درباره قولی که به مسئولان سپاهان داده است، گفت: آنها قول گرفتند که یک انقلاب بزرگ در سپاهان صورت گرفته و هزینه‌ها پایین بیاید. در مورد جدول قولی نگرفتند هر چند که این تیم لیاقت دارد که همیشه بالای جدول باشد چون بارها در آسیا بوده است.





انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار