مسابقات جایزه بزرگ 1500 امتیازی زنده‌یاد خلیل کسائی در آکادمی تنیس پرواز اصفهان با استقبال بی‌سابقه در حال برگزاری است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،مسابقات جایزه بزرگ 1500 امتیازی زنده‌یاد خلیل کسائی در آکادمی تنیس پرواز اصفهان در حال پیگیری است.

این مسابقات که دارای بالاترین امتیازات در رنکینگ کشوری است، در دو بخش انفرادی و دونفره برگزار می‌شود که در پایان 16 میلیون تومان جایزه نقدی به نفرات برگزیده اهدا خواهد شد.

این مسابقات طی 9 روز و با شرکت 135 شرکت کننده از 12 استان کشور در حال برگزاری است و استقبال از این مسابقات در سال جاری بی‌سابقه است؛ این مسابقات به یاد مرحوم خلیل کسائی و به احترام و یادبود او در باشگاه پرواز اصفهان برگزار می‌شد.

به گفته یوسف کسائیان مسؤول برگزاری این مسابقات با توجه به پتانسیل بالای باشگاه پرواز و بخش خصوصی در اصفهان، امکان برگزاری مسابقات کشوری و بین‌المللی با مساعدت فدراسیون در بالاترین سطح و کیفیت وجود دارد.

مسابقات از روز شنبه 20 شهریور در یک جدول مقدماتی 85 نفره شروع و 16 نفر از این جدول به جدول اصلی راه یافتند و از روز سه‌شنبه جدول اصلی با حضور 64 نفر و ملی‌پوشانی همچون حمیدرضا نداف و محمد کارگران و ستارگانی همچون فرشاد طلاور، البرز اخوان، معین محمدی و... پیگیری می‌شود.

گفتنی است فینال این مسابقات دوشنبه 29 شهریورماه ساعت 22:30 به همراه اجرای زنده گروه ارکستر ملی در زمین شماره یک باشگاه تنیس پرواز برگزار خواهد شد.



انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار