آبادان؛

اجرای ۱۳۰ برنامه طی هفته دفاع مقدس در شادگان

۱۳۰ برنامه متنوع به مناسبت هفته دفاع مقدس در شادگان اجرا می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان؛نعمت الله معاون فرماندار شادگان گفت: این برنامه ها در سطح شهرها و روستاهای تابعه اجرا می شود.

نعمت اله آلبوغبیش  با  اشاره به اهمیت و ضرورت انتقال آثار و ارزش های دفاع مقدس به نسل آینده، بر لزوم شرکت فعال و موثر مسئولان و باشکوه تر برگزار کردن مراسم تاکید کرد.

وی ، ایمان و اعتقاد به خدا، عزت و اقتدار، وطن دوستی و زندگی آبرومند، بی هراسی، ایستادگی در مقابل ابرقدرتها و شهادت را از ویژگیهای بارز دفاع مقدس عنوان کرد و افزود: همه ما در سراسر میهن اسلامی با هر پست و مقامی که باشیم وامدار و مدیون خون شهدا و خانواده آنان و مقاومت آزادگان، ایثارگران و جانبازان هستیم و همواره باید قدرشناس آنان باشیم.

معاون فرماندار شادگان گفت: در این هفته برنامه های ویژه ای از جمله رژه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی، دیدار با خانواده معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران، غبارروبی و عطرافشانی قبور شهدا، همایش پیاده روی، مسابقات علمی، فرهنگی، ورزشی و تیراندازی، فضاسازی شهری و ایجاد سنگرهای نمادین، نشستهای فرهنگی، بصیرتی، برنامه های ویژه بانوان، به صدا درآوردن زنگ مقاومت در مدارس، نشست های تخصصی و هم اندیشی، اعزام اردوی درون استانی و برون استانی و... در سطح شهرها و بخشهای تابعه اجرا خواهد شد.

آلبوغبیش افزود: ستاد هفته دفاع مقدس شهرستان برای برگزاری هر چه با شکوه تر سی و ششمین بزرگداشت هفته دفاع مقدس از تمام ادارات، سازمان‌ها و ارگان‌های شهرستان شادگان در قالب کمیته های ۶ ‌گانه تشکیل شده است.

معاون فرماندار شادگان گفت: کمیته‌های ۶ ‌گانه ستاد برگزاری سی و ششمین  بزرگداشت هفته دفاع مقدس در این شهرستان شامل کمیته پشتیبانی و خدمات رسانی با مسئولیت شهرداری شادگان،‌ کمیته اطلاع‌رسانی و روابط عمومی با مسئولیت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و روابط عمومی فرمانداری، کمیته نیروهای مسلح با مسئولیت ناحیه مقاومت بسیج، کمیته بانوان با مسئولیت کمیسیون امور بانوان شهرستان،‌ کمیته شاهد و ایثارگران با مسئولیت بنیاد شهید و امور ایثارگران و کمیته فرهنگی هنری با مسئولیت دفتر امور اجتماعی فرمانداری تشکیل شده است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.