بر اساس نظر هیئت داوران، برترین‌های بیست و هشتمین جشنواره تئاتر استان همدان معرفی و تجلیل شدند.

معرفی برترین‌های جشنواره تئاتر استانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ هیئت داوران از میان بروشور نمایش های شرکت کننده، جایزه این بخش را شامل لوح سپاس و هدیه نقدی به مانا پور اسد، طراح بروشور نمایش «چرا یک مرد همراهت نیست» از همدان، اهداء کرد.

در بخش چهره پردازان، هیئت داوران جایزه گریم را شامل لوح تقدیر و هدیه نقدی به خاطر چهره پردازی در نمایش «ماندن در وضعیت آخر» از همدان به وحید محمدی اهدا کرد.

بر اساس نظر هیئت داوران در بخش موسیقی صحنه لوح تقدیر به همراه جایزه نقدی به موسیقی نمایش «آبی ترین آسمان زمین» از شهر ملایر به سرپرستی محمد بهراد تعلق گرفت و جوایز موسیقی برتر نیز، شامل لوح تقدیر و جایزه نقدی با عنوان موسیقی اول به گروه موسیقی نمایش «مجلس مچاله خوانی» از تویسرکان، حسین درویش و فرزاد ظاهری تعلق گرفت.

در بخش طراحی لباس، جایزه این بخش شامل لوح تقدیر و هدیه نقدی به نفیسه نصیری طراح لباس نمایش «ماندن در وضعیت آخر» از همدان  اهداء شد.

در بخش طراحی صحنه جایزه این بخش شامل لوح تقدیر و هدیه نقدی با عنوان رتبه دوم به محمد قاسمی طراح صحنه نمایش «آبی ترین آسمان زمین» از ملایر اهدا شد.

همچنین در این بخش، تندیس جشنواره به همراه هدیه نقدی با عنوان رتبه اول به شقایق ترابی طراح صحنه نمایش «ماندن در وضعیت آخر» از همدان تعلق گرفت.

در بخش بازیگر زن، لوح تقدیر به همراه هدیه نقدی به فائزه اقلیمی بازیگر نمایش «شروع به تمام شدن» از کبودراهنگ تعلق گرفت.

هیئت داوران در بخش بازیگر زن در رتبه سوم، دو گزینه را مشترکاً معرفی کردند؛ رتبه سوم بازیگری شامل لوح تقدیر و هدیه نقدی به لعیا عسلی نژاد به خاطر بازی در نمایش «ماندن در وضعیت آخر» از همدان و محیا جباری به خاطر بازی در نمایش «نقره داغ» از ملایر تعلق گرفت.

هیئت داوران در بخش بازیگری زن در رتبه دوم نیز، دو گزینه را مشترکاً معرفی نمودند و لوح تقدیر به همراه جایزه نقدی با عنوان بازیگری دوم را به مینا مقامی زاده به خاطر بازی در نمایش «مجلس مچاله خوانی» از تویسرکان و دلارام ترکی به خاطر بازی در نمایش «آبی ترین آسمان زمین» از ملایر اهدا کردند.

بر اساس نظر هیئت داوران، تندیس جشنواره به همراه جایزه نقدی با عنوان بازیگری نخست به پری بارانی از ملایر در نمایش «آبی ترین آسمان زمین» اهدا شد.

در بخش بازیگری مرد هیئت داوران مراتب تقدیر خود را به خاطر حضور مستمر سعید باغبانی بازیگر نمایش «چرا یک مرد همراهت نیست» از همدان در عرصه تئاتر استانی با اهداء لوح تقدیر و جایزه نقدی اعلام کرد، همچنین لوح تقدیر به همراه جایزه نقدی به وحید قلخانباز به خاطر بازی در نمایش «حرکت سیال جنون» از تویسرکان تعلق گرفت.

در این بخش لوح تقدیر به همراه جایزه نقدی با عنوان رتبه دوم به امیر باباشهابی بازیگر نمایش «ماندن در وضعیت آخر» از همدان و تندیس جشنواره به همراه جایزه نقدی با عنوان رتبه اول به محمد حق شناس بازیگر نمایش «ماندن در وضعیت آخر» از همدان تعلق گرفت.

در بخش نمایشنامه، لوح تقدیر به همراه جایزه نقدی با عنوان رتبه سوم به سعید حسین پور نویسنده نمایشنامه «نقره داغ» از ملایر، لوح تقدیر به همراه جایزه نقدی با عنوان رتبه بندی دوم به محمد قاسمی نویسنده نمایشنامه «آبی ترین آسمان زمین» از ملایر و تندیس جشنواره به همراه جایزه نقدی با عنوان رتبه اول نمایشنامه نویسی به سجاد طهماسبی نویسنده «مجلس مچاله خوانی» از تویسرکان اهدا شد.

در بخش کارگردانی، هیئت داوران به پاس تلاش صادقانه پنجاه ساله و مستمر در تئاتر شهر ملایر، لوح تقدیر و جایزه نقدی را به هنرمند پیشکسوت بهرام حاجی علی اکبری اهدا کرد.

هیئت داوران در بخش کارگردانی مشترکاً دو گزینه را معرفی کرد که به این ترتیب، لوح تقدیر به همراه جایزه نقدی با عنوان رتبه دوم به محمد مهدی کلهری کارگردان نمایش «ماندن در وضعیت آخر» از همدان و سجاد طهماسبی کارگردان نمایش «مجلس مچاله خوانی» از تویسرکان اهدا شد.
در این بخش، تندیس جشنواره به همراه جایزه نقدی با عنوان رتبه اول به محمد قاسمی کارگردان نمایش «آبی ترین آسمان زمین» از ملایر تعلق گرفت.

در پایان هیئت داوران با قدردانی از تلاش صمیمانه همه نمایش های شرکت کننده، نمایش های «مجلس مچاله خوانی» از تویسرکان و «آبی ترین آسمان زمین» از ملایر را به جشنواره بین المللی تئاتر فجر معرفی کرد.

انتهای پیام/ ص


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.