معاون اجرایی اداره کل تشکل‌های اسلامی سیاسی دانشگاه آزاد اسلامی از برنامه‌های مد نظر برای تقویت تشکل‌های دانشجویی و استادان این دانشگاه خبر داد.

حجت الاسلام والمسلمین مهدی موحدی‌نیا معاون اجرایی اداره کل تشکل‌های اسلامی سیاسی دانشگاه آزاد اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در مورد فضاسازی برای فعالیت دانشجویان در دانشگاه اظهار داشت: ما با در اختیار گذاشتن امکانات و آماده‌سازی محیط دانشگاه زمینه فعالیت دانشجویان را بهتر از قبل فراهم می‌کنیم.

موحدی نیا در رابطه با برنامه های مدنظر برای تقویت تشکل‌های دانشجویی و استادان افزود: تا پایان سال، 12 نشست، در نظر گرفته شده که از جمله آنها می توان به 2 نشست تشکل های استادان و دیدار با آیت الله هاشمی رفسنجانی و بزرگان نظام اشاره کرد.

معاون اداره کل تشکل‌های اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به اهمیت فعالیت هیات‌های مذهبی و طرحی تحت عنوان هیئت معیار بیان کرد: معیار هیئت به این معنا است که در جامعه، دانشگاه نمونه استانداردی با ملاحظه‌های فقهی و اخلاقی داشته باشیم.

وی با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری بر انحرافات بیان کرد: انحراف از گذشته دغدغه اندیشمندان، متفکران و روشنفکران بوده است، بنابراین به همان میزان که عزاداری و هیئت می‌تواند به حفظ انقلاب و نظام کمک کند به همان میزان نیز می‌تواند پاشنه آشیل جریان انقلابی تشیع باشد و این جریان فکر محور و به دور از هیجان است.

معاون اجرایی اداره کل تشکل‌های اسلامی سیاسی دانشگاه آزاد اسلامی یادآور شد: برای هیئت های مذهبی برنامه مهمی بعد از ایام محرم داریم و از هیئت های مذهبی واحدها دعوت می شود تا در تجمع ستاد عاشورائیان دانشگاه آزاد اسلامی در تهران شرکت کنند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.