غدیر وسیله ائتلاف و برادری مسلمانان

امام جمعه موقت تربت جام با بیان اینکه غدیر، تنها مسئله شیعیان نیست، گفت: غدیر می تواند وسیله ائتلاف و برادری مسلمانان با هم باشد

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، حجت الاسلام علی پیرنیا با اشاره به اینکه غدیر باعث پاکی و آزادی انسان از آتش جهنم است افزود: غدیر و سیاست دارای رابطه هستند.
وی بااشاره به فرمایشات امام راحل در رابطه با غدیر تصریح کرد: امام خمینی (ره) قضیه غدیر را جعل حکومت می دانستند، زیرا مقامات معنوی قابل نصب نبوده و بایستی مسئله حکومت باشد تا قابل نصب باشد.
حجت الاسلام پیرنیا با اشاره به منویات مقام معظم رهبری در خصوص ارتباط بین غدیر و ولایت، اظهار داشت: وقتی برای یک ملت قضیه ولایت و حکومت حل شد، آن هم به شکلی که در غدیر حل شد، آن روز برای آن ملت عید است و از همین جهت 22 بهمن را در حکم عید غدیر برای مردم ایران دانستند.
وی با گرامی داشت هفته دفاع مقدس خاطرنشان کرد: چند روز قبل با اقتدار نیروهای نظامی  کشور ۲ هواپیمای جاسوسی امریکا که وارد حریم  ایران شدند و در حال پرواز بودند تهدید ما را جدی نگرفتند و به قول مقام های امریکائی خواستند واکنش ایران را ببینند، آن دو هواپیما جاسوسی را با 33 سرنشین سرنگون کردیم تا بفهمند ما با کسی شوخی نداریم.
انتهای پیام//م.ط
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار