استاندار تهران با بیان اینکه به نسل جوان به عنوان سرمایه و بحثی ملی توجه شود، گفت: علی رغم برگزاری جلسات در شهرستان های استان نیز مانند کشور با خاموشی در حوزه جوانان مواجه هستیم.

نسل جوان به عنوان سرمایه ملی توجه شود/ در حوزه جوانان با خاموشی مواجه هستیمبه گزارش خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سیدحسین هاشمی استاندار تهران در نشست خبری که امروز (یکشنبه) در سالن جلسات استانداری برگزار شد، ضمن تبریک عید سعید غدیر خم، اظهارداشت: طبق گزارش های ارائه شده درحوزه جوانان که بنده آنها را مطالعه کرده ام ٫یک مقدار با خاموشی درحوزه جوانان در سطح کشور مواجه هستیم.

وی افزود: علی رغم برگزاری جلساتی در این زمینه در شهرستان های استان نیز مانند کشور با این امر مواجه هستیم و باید به نسل جوان به عنوان سرمایه و بحثی ملی توجه شود.

استاندار تهران بابیان اینکه یکی از هنرهای مدیریتی مدیران استانی انجام کارهای خلاقانه با کمترین هزینه است، گفت: کمیته های تخصصی جوانان باید این بحث را مورد توجه جدی قراردهند و تاپایان سال گزارش های خود را ارائه دهند.

وی گفت: اگر بحث جوانان را یک بحث ملی بدانیم، می‌توانیم نسبت به آن اهمیت بیشتری بدهیم.
 
استاندار تهران تأکید کرد: هر کدام از شهرستان‌ها که فرمانداران مسئول اصلی آن هستند باید گزارش 6ماهه کاملی را تا پایان شهریور ارسال و ارائه دهند.
 
هاشمی تصریح کرد: نکته‌ای که مورد غفلت واقع شده این است که در مورد بحث ساماندهی امور جوانان تاکنون با نخبگان و جوانان نشست و جلسه‌ای برگزار نشده و باید این بحث مورد توجه فرمانداران شهرستان‌های استان مورد توجه قرار بگیرد.

 انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۵۵ ۲۹ شهريور ۱۳۹۵
نسل جوان بیکار و بی پول و بدون سرمایه.هیچ امیدی به آینده نداریم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۵ ۲۸ شهريور ۱۳۹۵
نسل جوان بیکار و بی پول و بدون سرمایه
آخرین اخبار