فرماندار تهران از فعالیت 5 هزار نیروی کار، انتظامی و عوامل اجرایی در سرشماری امسال شهرستان تهران خبر داد.

فعالیت 161هزار نیرو در سرشماری امسال
به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، عسیی فرهادی فرماندار تهران  در جلسه ستاد سر شماری نفوس و مسکن شهرستان تهران، اظهار داشت: آمارگیری سرشماری در بخش اجرایی و پشتیبانی بر عهده شهرداری است. 
 
وی در ادامه افزود:  نخستین دستگاهی که از آمار و اطلاعات سرشماری بهره مند می‌شود، شهرداری است تا مدیران برنامه 5 ساله بعدی را با دقت انجام دهند. 
 
فرماندار تهران تصریح کرد: تهران به 5 بخش تقسیم می‌شود و هر منطقه زیر نظر یک بخش با پهنه بندی که انجام شده عملیات سرشماری را انجام می‌دهند. 
 
فرهادی گفت: 5 هزار نیرو در سر شماری سال 95 فعالیت می کنند. 

وی تأکید کرد: انتظار می‌رود مردم تهران از طریق اینترنت اطلاعات سرشماری خود را ارائه دهند تا دیگر نیازی به مأموران سر شماری نباشد و الگویی در کشور باشد. 
 
فرماندار تهران در پایان تاکید کرد: مسئولان بخش‌های مختلف باید با استفاده از امکانات موجود و بر اساس چارت سازمانی خود برنامه ریزی و عمل کنند. 
 
* فعالیت 2 هزار و 219 مأمور آمارگیری در شهرستان تهران  
 
مصطفوی نماینده شهرداری در ستاد سرشماری نفوس و مسکن شهرستان تهران در ادامه جلسه گفت: تمام بخش‌ها در شهرستان و استان تهران باید بر اساس امکانات موجود عمل کنند.

وی تاکید کرد: آموزش  برای هر کدام از عوامل فنی و اجرایی در اجرای سرشماری نفوس و مسکن شهرستان تهران ضروری است و مأموران باید به مدت 2 هفته تحت آموزش قرار گیرند.
 
نماینده شهرداری در ستاد سرشماری نفوس و مسکن  شهرستان تهران یادآور شد: 2 هزار و 219 مأمور آمارگیر و 413 کارشناس فنی برای اجرای این دوره از سرشماری فعالیت می‌کنند. 
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار