فرمانده سپاه انصار المهدی(عج) استان زنجان گفت: با داشتن روحیه انقلابی موفق به پشت سر گذاشتن تمامی مشکلات از جمله مشکلات ناشی از تحریم خواهیم شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛فرمانده سپاه انصار المهدی(عج) استان زنجان در مراسم جشن عید غدیر و گرامیداشت هفته دفاع مقدس با تبریک دهه ولایت و هفته دفاع مقدس با اشاره به اینکه همواره حضرت علی (ع) در ولایت مندی و پیروی از رهبر زمانه خود الگوی ما هستند، گفت: در رابطه با جان فشانی هایی که حضرت علی (ع) در محافظت از پیامبر اسلام انجام دادند می توان به محاصر پیامبر در جنگ احد اشاره کرد که در این جنگ حضرت بلافاصله برای دفاع از رهبر خود وارد جنگ شده و مجروح نیز شدند.
سردار جهانبخش کرمی با اشاره به جنگ تحمیلی افزود: با اینکه در ابتدا جنگ تحمیلی به بهانه تجزیه ایران و به خواست ابر قدرتهای غربی رخ داد اما در اصل هدف اصلی این جنگ برای خاموش کردن ندای انقلاب بود.
وی یکی از دلایل حمله به ایران را از نظر ابر قدرتها ضعف در قوای امنیتی ایران دید و گفت: از نظر ابر قدرتها ایران ضعف در قوای نظامی داشت و ارتش نیز ضعیف بود در حالی که مدیریت مدبرانه امام خمینی (ره) و فکر راه اندازی بسیج مردم و ایستادگی مردم سبب شد که این جنگ 8 سال به طول بیانجامدودر تمامی دوران دفاع مقدس رزمندگان ایرانی در بسیاری از نبردها حسین وار جنگیده و بی صدا شهید شدند.
فرمانده سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان شهدای صدر اسلام و شهدای دوران انقلاب اسلامی و دفاع مقدس را الگوی این روزها دانسته و اظهار داشت: شهداء همواره برای استکبار ستیزی، حفظ اسلام، حجاب، امر به معروف و نهی از منکر و نیز در دفاع و پیروی از رهبر انقلاب جان خود را فدا کردند و ما نیز باید رهرو این سلاله های پاک در زمان حال باشیم.
سردار کرمی با بیان اینکه با اوضاع موجود سازش با دشمن جایز نیست و به جای سازش باید با این افراد به مقابله بایستیم، ادامه داد: اگر سازش جایز بود امام حسین(ع) در روز عاشورا با دشمن خود صلح میکرد اما در زمان هایی که دشمن سعی در نابودی اسلام دارد باید با تمام قدرت به مقابله پرداخت که نمونه واضح این امر مقابله مدافعان حرم با داعش است.  
وی اظهار کر:به یاد داشته باشیم که اگر مدافعان حرم آل الله نبودند ما مجبور به جنگ با داعش در کشور خود بودیم.
فرمانده سپاه انصار المهدی(عج) استان زنجان با بیان اینکه با روحیه ای انقلابی جنگ 8 ساله دفاع مقدس را پشت سر گذاشتیم، افزود: اطمینان داشته باشید که با وجود همین روحیه انقلابی مشکلات فرهنگی، اقتصادی، امنیتی و مشکلات ناشی از تحریم ها را پشت سر خواهیم گذاشت. 


انتهای پیام/ن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.