رژه بزرگ نیروهای مسلح بزرگداشت هفته دفاع مقدس همزمان با سراسرکشور در خراسان شمالی آغاز شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد، در سی و ششمین سال گرامیداشت و همزمان با اولین روز هفته دفاع مقدس همه نیروهای نظامی و یگان های رزمی سواره ، موتوری و پیاده ، یگان های امنیتی و ضد شورش ، ادوات وتسلیحات ، نیروهای بسیج واقشار قوای مسلح سپاه پاسداران ، نیروی انتظامی و ارتش جمهوری اسلامی امروز اجرای رژه خود را آغاز کردند.

در مراسم آغاز رژه ،امیر آذریان فرمانده لشگر 77 پیروز خراسان به عنوان سخنران محوری محمدرضا صالحی استاندار خراسان شمالی ، موسی حاجی زاده فرماندار بجنورد، علی اکبری نماینده مردم بجنورد ، مانه و سملقان، راز و جرگلان ، گرمه و جاجرم، فرماندهان نظامی و انتظامی، یاران دادستان عمومی و انقلاب بجنورد و جمعی از مدیران کل دستگاه های اجرایی خراسان شمالی و گروه ها و اقشار مختلف مردم حضور دارند..

در مراسم محوری امروز که در بجنورد، مرکز استان در محل بولوار دولت و مقابل مصلای امام خمینی(ره) برگزار شد، یگان‌های نمونه تیپ مستقل 130 پیاده شهید دلجویان ارتش خراسان شمالی، سپاه حضرت جوادالائمه(ع)، بسیج، مرزبانی و نیروی انتظامی استان در میان استقبال پرشور مردم از مقابل قرآن کریم، جایگاه و تمثال حضرت امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب رژه می روند و ضمن نمایش توان نظامی خود، بار دیگر با آرمان های امام(ره) و شهدای انقلاب اسلامی تجدید بیعت می کنند.

امیر سرتیپ آذریان با گرامیداشت یاد شهدا به ویژه شهدای مدافع حرم و اعلام آمادگی نیروهای مسلح برای پاسخ قاطعانه به تهدیدات دشمنان نظام اسلامی گفت: آمادگی روزافزون نیروهای مسلح همراه با ایمان راسخ، اتکال به خدا و ولایتمداری، رمز پیروزی بر دشمنان این مرز و بوم است.

فرمانده لشکر 77ثامن الائمه از دفاع مقدس به عنوان آزمون بزرگ ملت ایران یاد کرد و افزود: امروز هم توطئه های دشمنان انقلاب اسلامی با آمادگی نیروها، ایمان به خدا و تبعیت از ولی فقیه نقش بر آب می شود.

سرهنگ ابراهیم گل گلی فرمانده تیپ 130شهید دلجویان ارتش نیز در این مراسم گفت: رژه یگان های پیاده، یگانه های خودرویی، موتوری، پدافند هوایی، توپخانه صحرایی، تجهیزات جنگ های نوین و توپخانه 122میلیمتری، حرکات رزمی نیز در حاشیه این مراسم اجرا خواهد شد.


نمایش اقتدار نیروهای مسلح در خراسان شمالی


نمایش اقتدار نیروهای مسلح در خراسان شمالی

انتهای پیام/آ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.