ایلام؛

هشتمین سرشماری نفوس و مسکن

سرپرستان خانوارها برای شرکت در این سرشماری آمادگی لازم را داشته باشند

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ معاون آمار و اطلاعات سازمان برنامه و بودجه و قائم مقام ستاد اجرایی هشتمین دوره سرشماری عمومی نفوس و مسکن استان گفت: در هشتمین دوره سرشماری عمومی نفوس و مسکن در سال 95 علاوه بر مراجعه حضوری از روش نوین سرشماری اینترنتی نیز استفاده می شود.

زهره سادات حائری افزود : سرشماری اینترنتی در استان از 3 تا 24 مهرماه همزمان با سراسر کشور برگزار می شود.

وی تاکید کرد: کار این سامانه بدون سختی و پیچیدگی است و تمامی افرادیکه به اینترنت دسترسی دارند می توانند به صورت اینترنتی در سرشماری شرکت کنند.

وی اظهار کرد: سرپرستان خانوارها باید کد پستی منزل خود را که در قبوض تلفن همراه یا ثابت درج شده است و همچنین کد ملی تمامی اعضای خانواده را در دسترس داشته باشند.

حائری گفت: در این سامانه اطلاعات مربوط به نام و نام خانوادگی، شماره ملی، تابعیت، بستگی با سرپرست خانوار، جنس، تاریخ تولد، سن، دین، وضع اقامت، وضع تحصیل و سواد، وضع زناشویی، وضع باروری زنان و نوع پوشش بیمه ای برای تمامی اعضای خانواده درج شود.

وی یادآور شد: پس از درج اطلاعات کد اماری توسط سامانه در اختیار افراد قرار می گیرد که باید در زمان سرشماری حضوری که از 25 مهرماه تا 25 آبانماه انجام می شود به ماموران سرشماری تحویل داده شود.







 انتهای پیام/
برچسب ها: ایلام ، نفوس ، مسکن ، هشتمین ، امار ، سرپرست
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.