مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری اردبیل گفت: در اجرای سیاست های جدید دولت و بخشنامه های شورای پدافند غیرعامل کشور تمام نانوایی های دولتی و آزاد پز این استان دوگانه سوز می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ بخشعلی لطیفی افزود: به رغم آسیب پذیر بودن نانوایی ها در مقابل حوادث قطعی گاز و پس از گذشت سال ها از زمان اجرای طرح دو گانه سوز کردن سیستم حرارت نانوایی ها تاکنون تنها 10 درصد از نانوایی های استان دو گانه سوز شده اند.

وی از اجرای مقررات مربوط به رعایت مسائل مربوط به پدافند غیرعامل در احداث ساختمان در مناطق مختلف استان خبر داد و گفت: بر اساس مصوبه شورای پدافند غیرعامل استان دستگاه های اجرای موظف به رعایت مقررات پدافند غیر عامل در زمان احداث ساختمان های دولتی بوده و تخطی از این موضوع جرم کیفی محسوب شده و متخلفان مورد پیگرد قضایی قرار خواهند گرفت.

وی با بیان اینکه شورای پدافند غیرعامل از سال 92 در استان اردبیل تشکیل شده بر ضرورت اجرای مصوبات این شورا در تقویت نقاط آسیب پذیر برای مقابله با هر نوع بحران ناشی از تهدیدهای احتمالی دشمنان و یا حوادث غیر مترقبه تاکید کرد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.