علی جنتی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی طی حکمی دبیر علمی جایزه ادبی جلال آل احمد را منصوب کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه ادبیات گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در هفته گذشته خبرهایی از جایزه ادبی جلال آل احمد به گوش رسید. در ابتدای هفته، علی جنتی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی طی حکمی، منیژه آرمین را به عنوان دبیر علمی جایزه ادبی جلال آل احمد منصوب کرد. 

مهدی قزلی، مدیرعامل بنیاد شعر و ادبیات داستانی درباره این جایزه ادبی گفت: هم اکنون لیست کتابهایی را که در جایزه ادبی جلال آل احمد بررسی می شود، آماده می کنیم.
 
نشست خبری نمایشگاه کتاب های حوزه دفاع مقدس نیز در هفته قبل برگزار شد. همایون امیرزاده،مشاور و معاون وزیر ارشاد در خصوص برنامه های این وزارتخانه در این نمایشگاه گفت: تهیه پلان و نقشه 106 غرفه ، سازه های مناسب با رعایت اصول فنی و ایمنی خدمات تخصیص اعتبار با عنوان تخصیص ویژه از جمله خدمات معاونت فرهنگی در نمایشگاه دفاع مقدس است. معاونت فرهنگی، 20 درصد تخفیف برای عزیزان در نظر گرفته و با تخفیف های دیگر حدود 50 درصد تخفیف برای خریداران اعمال می شود.
 
سید رضا صالحی امیری، رئیس مرکز اسناد و کتابخانه ملی در یکی از برنامه های خود در روسیه با حضور در انستیتو نسخ خطی شرقی سن پترزبورگ ضمن شرکت در بزرگداشت آلک اکی موشکین نسخه شناس فقید و برجسته روسیه ، مرکز مطالعات میراث مکتوب ایران و اسلام را افتتاح کرد.




انتهای پیام/


 
 
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.