هفته گذشته در مراسمی نشان درجه یک هنری به مرتضی سرهنگی، بلقیس سلیمانی و علیرضا کمره‌ای اهدا شد.

به گزارش خبرنگار حوزه ادبیات گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مهمترین رویدادهای ادبی هفته گذشته را در این گزارش می‌خوانید:

* مراسم اهدای نشان درجه یک هنری به چند تن از نویسندگان با حضور سید عباس صالحی، معاون امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، سید محمد مجتبی حسینی دبیر شورای نظارت و ارزیابی هنرمندان و جمعی از نویسندگان در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد. در این مراسم نشان درجه یک هنری به مرتضی سرهنگی، بلقیس سلیمانی و علیرضا کمره ای اهدا شد.
 
* نخستین جلسه رسیدگی به حل مشکل مالیاتی چاپخانه‌داران با حضور همایون امیرزاده مشاور اجرایی معاون امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، محمدرضا برازش مدیر کل دفتر چاپ و نشر و نمایندگان تشکل‌های مرتبط با صنعت چاپ در معاونت امور فرهنگی برگزار شد. در این کارگروه پیشنهاد شد تا با صدور نامه ای از جانب وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی خطاب به وزیر دارایی کشور نسبت به توقف فرآیند حسابرسی ها و مطالبه مالیات بر ارزش افزوده اقدام شود.
 
* محمد علی بهمنی، شاعر و رئیس شورای شعر و ترانه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، هفته گذشته در ادامه روند درمان خود تحت عمل جراحی تهران قرار گرفت. وی دو روز پس از انجام عمل جراحی از بیمارستان مرحص شد.



انتهای پیام/




اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار