هدف دشمنان در جنگ تحمیلی نابودی انقلاب اسلامی بود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازآبادان؛عادل پورامام جمعه خرمشهر با تاکید بر اینکه هدف دشمنان در جنگ تحمیلی، نابودی انقلاب اسلامی بود، گفت: برخی از انسان‌های خام و خیانتکار در حال همراهی دشمنان هستند.
حجت‌‌الاسلام محمد‌جواد عادل‌پور در جمع مردم مینوشهر با تاکید بر اینکه در جنگ تحمیلی فقط صدام حضور نداشت، افزود: صدام کمتر از این موضوع بود که بتواند کاری کند، بلکه در راس این جنگ نظام سلطه قرار داشت، شرق و غرب دست در دست هم و با اتحاد نامیمون خود با بعضی از کشورهای مرتجع منطقه مانند آل‌سعود، مقابل ایران قرار گرفته بودند.

وی با تاکید بر اینکه هدف دشمنان در جنگ تحمیلی، نابودی انقلاب اسلامی بود، گفت: اما نظام ما بیمه و قدرتمند شد و ایمان مردم و توکل و حسن‌ظن آنها نسبت به وعده‌های الهی، باعث پیروزی و ایستادگی در مقابل دشمنان شد.

امام جمعه مینوشهر با تاکید بر اینکه کشورهای عراق، سوریه، یمن و بحرین در ایستادگی مقابل دشمنان از ملت ایران درس گرفته‌اند، افزود: اگر همه دنیا جمع شوند، نمی‌‌توانند ملتی را که به سلاح ایمان و اتحاد خود را مسلح کرده است، به زانو در بیاورند.

وی گفت: جنگ تحمیلی تمام شد، اما جنگ‌های فرهنگی و تحریم‌های اقتصادی ادامه دارد، دشمنان به دنبال توطئه‌های جدیدی هستند و قصد دارند تا مراکز تصمیم‌گیر ما را تسخیر کنند.

عادل‌پور افزود: مردم باید هوشیار باشند، چون که دشمنان از طریق جریان نفوذ و انتخابات به مراکز ما ورود پیدا می‌کنند و توطئه‌های جدیدی را برای انتخابات سال 96 دارند و اکنون هم زمزمه تضعیف توان نظامی را دارند و به دنبال این هستند که توان نظامی ما را تضعیف کنند.

امام جمعه مینوشهر گفت: برخی از انسان‌های خام و یا با جرات باید آنها را خیانتکار دانست، در حال همراهی دشمنان هستند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.